gezelschapsspel voor 4 jarige

Ik lees mee!

We hebben hondje waf en bunny hop, maar dat is al een tijd niet meer leuk.

Memory speelt ze nog graag, verder hebben we sinds sint/kerst een erg mooi kwartetspel wat ze heel leuk vindt en knibbel knabbel knuistje. Mens erger je niet hebben we in een leuke poppetjes versie, duurt wat minder lang dan de volwassen versie maar werkt hetzelfde. Jakkie bah staat op zolder klaar maar zoek ook ideetjes voor haar verjaardag. Ze vindt spelletjes doen zo leuk! en ik zoek graag spelletjes die weer anders zijn van doel/inhoud. Tikkertje met kikker lijkt me namelijk wel erg leuk, maar doet me weer wat aan mens erger je niet denken.

Wie is het, halli galli lijkt me erg leuk. Ik vind het moeilijk om te kiezen hoor! Ook iets met prinsessen lijkt me leuk.

Ik noem even de minder gangbare spelletjes, misschien juist wel leuk.

We hebben Prinses en Zandkastelen van Zonnespel, erg leuke cooperatieve spellen. Ook Castello del drago en het waldschattenspiel zijn erg leuk. De laatste staat op vanaf 5 jr, maar ik zou denken dat het met 4 al best kan.

koetjeboe, mens erger je niet, ganzenbord zijn hier de hits!!

Wie is het?

Muizenval

Kwartet

Junior varianten van spellen.

JOehoeee… ben blij!! heb via mp vier spellen gekocht voor 30 euro icl verz. Ik hoop dat ze deze leuk vind. Elefun, die wilde ze zelf heel graa,g plaatje is natuurlijk erg leuk, triominos junior, kinderen van catan en monkey.

Zal nog eens verder kijken. Ben blij met alle andere tips, en die gaan we zeker proberen als deze weer vervelen!

ik heb voor Jesse met Sinterklaas Stef Stuntpiloot gekocht.

Echt een succesnummer hier in huis! Hij zet het spel regelmatig zelf in elkaar en speelt het dan of alleen of met kleine Tijn (die standaard verliest, maar dat nog niet inziet, haha).

Als ik met Jesse speel wint hij dus (bijna) altijd… :shifty:

Maar heb dus echt nog geen seconde spijt van m’n aankoop!

-Kroko Loko (vinden ze heel erg leuk)

-Uno Junior

-Jumbo Kleurentorentjes

-Memory

als je een ander spelidee wilt, kun je eens kijken naar de coorperatieve spellen van Haba. Boomgaard is een bekende, maar er zijn er meer.

een kaartspelletje als kwartet of uno junior?

we zijn lid van een speel-o-theek met een hele grote voorraad spellen, dan kun je steeds iets nieuws proberen wat bij de leeftijd past :thumbup:

helaas geen speel o theek in de buurt. Had eens verderop in de omgeving gevraagd, maar omdat ze negatieve ervaringen hebben met mensen die niet ind e wijk of woonplaats wonen mag hetniet

Stef Stuntpiloot, Takkie Kakkie en Mens Erger Je niet.

joehoeee ze zijn binnen!! en ben erg blij met de zeer complete spellen! vo0r 30 euro drie spellen zo goed als nieuw en 1 zeer gebruikt (doos kapot), maar wel compleet! :dance:

Welke heb je gekocht?

Elefun, deze had ze zien staan bij de speelgoedwinkel en wilde ze heel grasg, deze vrouw had ook kolonisten voor kinderen en triominos junios en nog een aapjes schietspel… Helemaal leuk dus!!

Tdiominos en dat elefun hebben we al gespeeld, de qnder kirijgt ze morgen voor dr verjaardag