gezellig!

ja, hier is het gezellig!

heb vandaag mijn moederdagcadeautje al gekregen (eeen barbeque) omdat het zulk lekker weer was…

dus manlief en ik komen net naar binnen na een gezellig bbq-avondje waar 2,5 fles wijn doorheen is gegaan.

We hebben het wel netjes gehouden met drinken tot sophie in bed lag, maar wat was het gezellig!!

ik weet weet helemaal waarom ik zoveel van mijn mannetje hou!

:inlove:

( en jullie hebben hier niks aan, maar waarschijnlijk zorgen die 2 flessen ervoor dat ik het met jullie moet delen :smiley: )

I feel the love girl! :inlove: :lol:

Super dat je het zo lekker hebt!

Altijd fijn om te horen dat er blije mensen op de wereld zijn! :mrgreen: :inlove:

geniet er lekker van :inlove: :inlove: :inlove:

Hmmm en wat gaan jullie nu doen ? :angel:

@Karin2 wrote:

Hmmm en wat gaan jullie nu doen ? :angel:

Nou Karin, dat vraag je toch niet :naughty: :silenced: :lol: :lol:

Heel lief hoor van je manneke, ik hoef niets te verwachten volgemde week, die van mij is zo A-romantisch als het maar zijn kan.

Ja nou, als hier de nodige wijn een keer doorheen gaat, weten wij elkaar wel te vermaken hoor :thumbup: :wink: 8)

@Karin2 wrote:

Ja nou, als hier de nodige wijn een keer doorheen gaat, weten wij elkaar wel te vermaken hoor :thumbup: :wink: 8)

Das overal zo…

en hier is overal 8)

Nou veel plezier dan straks 8)

@Karin2 wrote:

Nou veel plezier dan straks 8)

:inlove:

Die vent van jou moet dan wel geduld hebben he!

Hoewel…

Je hebt nog een half uurtje tijd tussendoor!

:smiley:

@Karin2 wrote:

Helaas mag ik niet te veel drinken, en 1 wijntje dat doet de trukendoos niet open hoor.

En nu al helemaal niet, moet er niet aan denken, m’n buik zit me in de weg, en alles doet me zeer :frowning:

Morgen weer een dag :wink: :lol:

Eh…ik vind dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent, dan maar een andere trukendoos. Maar dat terzijde.

Proest Knipoogje :mrgreen: :mrgreen: Ik drink niet, geen druppel :wink: Maar toen ik nog wel eens wat dronk… Vroegah! :lol: Dan was 1 glas al genoeg om het erg gezellig te maken hoor :shifty: Ik wens jullie veel plezier en ik hoop dat je morgen nog zo blij bent :wink: :-* Maar hoe dan ook, superliefff van je vent om je een BBQ cadeau te doen voor MD :thumbup: :inlove:

haha nou hier doen een paar wijntjes de trukendoos ook wel open maken, maar gisteren vielen we als een blok in slaap :lol:

en voor de verandering sliep onze dame een keer uit vanmorgen, dus voel me helemaal toppie 8)

(alleen heb ik toch een dorst, hoe zou dat nou komen?) haha

:lol: :lol: :lol: :lol: lekker dat je meissie uitgeslapen heeft :thumbup: Beetje last van nadorst dus :mrgreen: Ze zeggen dat je dan moet drinken waar je mee geïndigd bent hè :wink: :sick:

:mrgreen: