"gezellig uit logeren"

Onze dochter is 2 nachten logeren bij oma.

Ik weet dat ze daar in goede handen is, morgen tegen de middag gaan we ze weer ophalen.



Maar ik mis haar verschrikkelijk, heb al gebeld met mijn moeder, ik heb mn moeder op msn, maar dan nog.



Wat is het stil in huis zonder mijn meissie!

Mijn man is vanaf vanmiddag ook weg, hij is disco draaien op een trouwerij. En hij is nogal druk, dus het is echt heeeeeeel stil in huis…



Ik schrok zelfs van onze kat die van het aanrecht af sprong. :lol: Ik geloof dat ik vanavond maar lekker in het ligbad ga, de afleveringen ATWT ga kijken die ik opgenomen heb, en dan zie ik wel.

Ik snap dat best :hug:

Ik vindt het knap dat je het kan hoor :clap:

Vooral als je even echt niet om handen hebt is het het ergst :wink:



Ga lekker shoppen :mrgreen:



Ga je ze morgen weer halen ?



gr mel

Owww ik spring een gat in de lucht als ik haar naar oma breng… ik geniet echt van die tijd… mis haar ook niet kapot erg, als het 1 dag is… ben wel reuze blij als ze weer terugkomt hoor, maar verder… leker ontspannen, zoals je zegt ATWT kijken en kok-ken… :mrgreen:

melanie: ja morgen gaan we haar weer halen. Dan gaan we een middagje Efteling doen.



Faizaa: ik ga gewoon atwt tijdens het eten kijken, is het ook niet zo stil aan tafel! :smiley:



Ik zit nu via de webcam van mn moeder te kijken hoe lekker Kimberly aan het spelen is. Ze heeft net een ijsje op en is nu met een reclameblaadje ofzo bezig.



Erg vreemd om via de webcam naar je eigen kindje te kijken. En ze zit hier een uur rijden vandaan, dus ze “voelt” ook zo ver weg. Maar mijn moderne moeder met cam maakt veel goed. :wink:

Heel veel plezier morgen :dance:

O, lekker naar droom vlucht en sprookjes bos :inlove:



Mijn moeder had het de vorige keer ook over logeren, maar ik zei nee nee, niet nodig :mrgreen: :-*

daantje gaat vanavond ook logeren… doel is tweeledig… Lucas vindt het ge-wel-dig als zijn broertje bij hem is… en daan heeft laatst een keer zo’n drama gemaakt toen we hem wilden laten slapen daar, dat hij nu op oefening gaat!. Omdat ik alleen ben zal het zomaar eens echt nodig kunnen zijn dat hij daar slaapt, en ik wil gewoon niet dat het dan met drama’s gepaard gaat. Dus nu eerst een (paar) keer oefenen, zodat hij, mocht het echt nodig zijn er aan gewend is. Mocht het nu niet goed gaan kan ik hem zo komen halen, ik heb verder niks te doen vanavond…



maar ik zie er wel tegenop hoor… bah…