Ik was vandaag vrij en ik had de kids beloofd om naar de kinderboerderij te gaan, ik ben er namelijk geen fan van maar komt omdat ik het altijd spaansbenauwd krijg van die lucht. Maar goed, ik had mijn puffers meegenomen dus ik was voorbereid… dacht ik :oops:
Heel de ochtend zat S.amara te roepen dat ze naar de kinderboerderij wou. Maar toen we er net waren zag ze een koe en ze riep dus gelijk dat ze weer naar huis wou. Met het varken precies hetzelfde en de geitjes vond ze ook maar niks… De konijnen zaten in het hok naast het grote varken dus daar wou ze niet kijken.
Ze heeft de hele tijd in het kleine speelgedeelte gezeten. Ze had het daar ook wel naar der zin hoor maar goed, ik snap die angst ineens niet.
Ik had ook elke keer zo’n rare gast achter me aan lopen die daar werkte. Had een kip op zijn schouder en zat er tegen te praten net alsof het zijn liefje was. Kreeg er de kriebels van… En constant achter ons aanlopen he
Toen Duncan die ruzie kreeg met een ander mannetje, die gooide elke keer met kleine steentjes naar hem. Daarna gaat meneer bij de geiten staan en komt met een hele bruine jas terug, was een groene jas maar die zat nu helemaal onder de geitenschijt…Ik heb me een astma-aanval gekregen en tot slot plast Samara in haar broek.
Nee dat hele kinderboerderij is niks voor mij… :oops:
Ik zal zo wel wat foto’s op het showforum zetten
oehhh gezellig uitje was dat dan :hug:
:lol: :lol: :lol:
Oh sorry TaMa, maar ik moest er wel om lachen hoor, je schrijft het in ieder geval erg leuk op.
Alleen balen van die aanval natuurlijk das nooit leuk :hug: .
Die enge gozer met die kip, was dat geen verstandelijk gehandicapte?
Want hier op de kinderboerderij werken er ook een paar vanuit zo’n sociale werkplaats gedoe(ik weet niet hoe je dat noemt :oops: , maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel).
Dat verklaard dan meteen waarom die met z’n kippetje aan het praten was.
:-*
Dat dacht ik dus ook en ik heb het heel voorzichtig gevraagd aan de koffiejuffrouw en die zei dus dat hij niet verstandelijk gehandicapt was…
ik weet het niet hoor maar hij gaf me wel de creaps :oops:
Hahaha, wat een heerlijke middag heb jij gehad zeg. Ik zou er spijt van krijgen dat ik niet ben geweest vanmiddag.
Die gasten die daar helpen, hebben wel allemaal een beperking. Ik denk al te weten welke vent jij bedoelt. Die is idd aardig van zijn padje af. :mrgreen:
Klinkt idd ehm gezellig :liar:
Jammer dan hé, doe je zelf zo je best om je ergens overheen te zetten en wordt het niet wat je ervan hoopte. :hug:
Ow haha eindelijk herkenning!
Nee dit zal ik niet snel nog een keer doen of jijmoet met me meegaan Maxime :mrgreen: :thumbup:
Oh gossie hihi, wat een leuke dag ! :?
Ik lach er nu wel om, met mijn hand voor mond en oh oh te roepen, maar het is heel herkenbaar!
Daar ging je dan heel dapper! :hug:
:lol: sorry, maar zie je helemaal voor me :mrgreen: :-*
wat heerlijk herkenbaar,
wij hadden laatst ook een uitje naar de kinderboerderij gepland, maar Anna weigerde ineens nog maar een stap te verzetten toen ze dieren zag…
daar sta je dan met je goeie gedrag…
(ook Anna vond het altijd erg leuk, maar is opeens angstig voor sommige dingen, ook de dieren blijkbaar)