Gewoon weg pissig(k*t mp ook)

Ja hoor… ik heb het ook weer… Kinderwagen zo goed als verkocht, alles in kannen en kruiken(ook op extra(broodnodige) inkomsten gerekend)… krijg ik net een mail… dat ze niet kan komen… ziek zwak en misselijk en zo, en ook nog op vakantie ging. Of ik hem ff vast kon houden tot de 8e… :wall: :wall: :wall: Nou kan ik dat op zich wel, het loopt niet echt storm, maar ik mis nu dus wel effe een flinke financiele injectie… Ow wat baal ik… Ik heb haar al teruggemaild dat ik dan desnoods het ding wel kom brengen ofzo… het gewoon uitgelegd…



(moet er dus wel bijzeggen dat ik die wagen nu al een week voor haar reserveer, omdat ze dus moest werken de hele week, en niet eerder als morgen kon komen, van de week alles nog bevestigd, echt geen enkel probleem, ze kwam echt morgen etc… en nu dit !!! :naughty: )

Je bent te goed, laat haar barsten. Je word gewoon aan het lijntje gehouden!! Nisk reserveren meer, als er voor die tijd een ander komt heeft ze gewoon pech, je kan niet aan de gang blijven zeg.

Laat gaan en maak je niet druk…

Dat had ik ook toen ik Jowena’s babykamer ging verkopen.

Ze vroeg of ik de babykamer 1 week kon reserveren.

Nou dat wilde ik wel doen.

2 dagen later mailde ze of ik hem een week extra kon vasthouden.

Toen heb ik nee gezegd,ik had ondertussen ook al een hogere bieder die meteen wilde kijken en de kamer bijna zeker weten meteen wilde meenemen.

Ik had 100 euro meer :mrgreen:

tis vooral het feit dat ze na een aantal keer bevestigen, nu ineens afzegt. Normaal zou ik ook zoiets hebben van pech voor jou… maarik had dus gerekend op dat geld(heel eerlijk…) en dat komt nu dus niet…

Je hebt het geld al uitgegeven voordat je het in handen had?? :angel:

@mv2kids wrote:

tis vooral het feit dat ze na een aantal keer bevestigen, nu ineens afzegt. Normaal zou ik ook zoiets hebben van pech voor jou… maarik had dus gerekend op dat geld(heel eerlijk…) en dat komt nu dus niet…




Meid, PB me even de advertentie en ik plaats even een nepbod van 5 euro hoger :wink: Misschien dat ze dan opeens wel kan :mrgreen:

uhh nee dat niet, heb het geld nog niet uitgegeven… maar zat wel krapjes zeg maar… die inkomsten zouden me net ff wat makkelijker door de komende weken heen helpen…



enneuh wawa… ze zei al, als je hem kunt verkopen voor dat zeflde bedrag snap ik het wel, maar ik kan nu ech tniet komen… dus ik vrees dat ze dan niet zo hard rent

Had ik bij mijn tandemwagen. Betreffende dame zou hem einde van de maand komen halen en betalen. Begin van de maand er op nog steeds niets gehoord, dus ik heb maar eens gestuurd dat ik niet van plan was om hem nog steeds te blijven vasthouden. Ook gestuurd dat ik de wagen desnoods wilde brengen. Ik heb de wagen de volgende dag nog kunnen brengen.



Dat vind ik zooo’n nadeel van MP :x . Mensen die gewoon niet op komen dragen, toezeggen maar niet betalen of helemaal niet reageren.

Ja, ik moet eerlijk zeggen: Dat is toch het risico met marktplaats. Je weet dat het wel eens zo gaat.

:-* :hug:

Nou ik ken het! Had het met een doos met gratis (jaja) kleertjes. Die meid zou afgelopen zaterdag een tijd mailen wanneer ze het zondag zou komen halen (al 1,5 week gereserveerd staan voor haar).

Geen mail gezienzaterdag , dus ik mail 's avonds van ‘joh hoe laat kom je morgen’ Krijg ik aan het eind van de ochtend op zondag mail terug, maar toen had ik al zoiets van bekijk het maar.

Graag of niet hoor.

Wat je ook kunt doen is een “aanbetaling” vragen. In ruil voor een gedeelte van de prijs, hou jij hem vast.

Ik snap dat je baalt. Maar het kan toch wel zo zijn dat ze ziek is. Dan snap ik haar ook wel weer. Maar ja je baalt dat je het geld nou niet krijgt. Idd een aanbetaling ofzo? Of er zelf heen brengen.



Maar aan de andere kant snap ik ook weer niet zo goed dat men niet ziek kan zijn etc. En dat je daarom boos bent. Ik zou eerder zeggen teleurgesteld en balen. Maar daarom kan iemand wel ziek zijn. En er word dan gelijk gezegt aan je word aan het lijntje gehouden. Men heeft tegenwoordig weinig vertrouwen in de mens. Wat ik wel kan snappen. Maar ze kan best ziek zijn. En ja dit kan op MP gebeuren dat weet je. Iedereen hoopt dat ze het snel verkopen daar. Maar het loopt nooit hoe jij het wilt. Stel dat je nu geen koper had. Had je nu dat geld ook niet gehad toch? Is het risico.

op zich geloof ik ook wel dat ze ziek is… echt wel… maar juist omdat ik het al ruim een week voor haar vast hou… en dan vraagt ze nu weer om anderhalve week erbij… En ja, als alles is afgesproken etc dan reken je op dat geld…

Ja ik kan wel begrijpen dat je baalt. Dat zou ik ook doen hoor. Ik hoop dat het gauw goed komt.