Gewoon lief

Gesprekje tussen Mats en mij vandaag :inlove:

M: “Mam?”

Ik: “Ja Mats?”

M: “Matsje ook uit de borrrst?”

Ik:“Wil je ook uit de borst drinken?”

M: “Ja, Mats ook uit de borrrst”

Ik: “Nou kom maar dan!”

ik schuif mijn shirt opzij… bh gewoon nog dicht

M: “Neee… Aukje uit de borrrst”

Ik: “Ja Aukje drinkt nu ook uit de borst. Wat komt er uit mama’s borst?”

M: “Kosjie”

Ik: “Koffie?”

M: “Ja?”

Ik: “Neeee uit mama’s borst komt melk joh!”

M: “Matsje ook melk uit de borrrst!”

Ik: “Dat is goed hoor, kom maar”

*Mats komt naar mij toe en ik krijg een kusje op mijn borst. Vervolgens rent hij naar de koelkast en roept: “Mats ook melk!!!”

:mrgreen:

:inlove:

Wat een heerlijk gesprekje!

Wat prachtig!

Knap ook de link tussen melk uit de borst en de koelkast!

Groetjes Léonie

Haha wat een leuk gesprekje , wat lief ook he :inlove:

Lief he… Hier ook een mannetje die vraagt om de borst… maar puntje bij paaltje is de borst toch voor Nika :inlove:

Als ik ga kolven komt ie bij me zitten en moedigt ie me aan: “Heel veel melk! Goed zo mam, kom op!” :inlove: :lol:

Matsjo!wat schattig!

Affie, dat laatste! :mrgreen:

@Affie wrote:

Lief he… Hier ook een mannetje die vraagt om de borst… maar puntje bij paaltje is de borst toch voor Nika :inlove:

Als ik ga kolven komt ie bij me zitten en moedigt ie me aan: “Heel veel melk! Goed zo mam, kom op!” :inlove: :lol:

Ahhh, dat is schattig zeg! :inlove: :inlove:

Mats wil wel graag op de knopjes drukken :mrgreen:

Zo heeft Lev het over borst, worst en… Kaas :mrgreen:

Zo ben ik ik hier er al eentje aan het voorbereiden dat onze baby geen fles krijgt maar uit mama’s borst gaat drinken… Hij vindt het maar raar… Foto’s laten zien en toen geloofde hij wel dat hij er ook uit heeft gedronken…

Hij duwde vorige keer in mijn tepels omdat ze er zo raar uitzien (donkerder) en ik zei dat het piekte… oohhhhh zei Veron: dan krijgt de baby piekmelk :mrgreen: …

grts patricia

@babylover wrote:

Zo ben ik ik hier er al eentje aan het voorbereiden dat onze baby geen fles krijgt maar uit mama’s borst gaat drinken… Hij vindt het maar raar… Foto’s laten zien en toen geloofde hij wel dat hij er ook uit heeft gedronken…

Hij duwde vorige keer in mijn tepels omdat ze er zo raar uitzien (donkerder) en ik zei dat het piekte… oohhhhh zei Veron: dan krijgt de baby piekmelk :mrgreen: …

grts patricia

Onze kinderen vinden het juist heel gek als ze een ander kindje de fles zien krijgen :lol: Maar ja… onze oudste was 1,5 toen de middelste geboren werd, die heeft ruim 2 jaar bv gehad en de jongste is inmiddel 1,5 en drinkt ook nog.

Dus voor hun is het echt de normaalste zaak van de wereld.

@Affie, je eigen cheerteam :lol:

@mamaMarije wrote:

Onze kinderen vinden het juist heel gek als ze een ander kindje de fles zien krijgen :lol: Maar ja… onze oudste was 1,5 toen de middelste geboren werd, die heeft ruim 2 jaar bv gehad en de jongste is inmiddels 1,5 en drinkt ook nog.

Dus voor hun is het echt de normaalste zaak van de wereld.

Onze oudste was al 12 toen de jongste geboren werd. Zoals gewoonlijk kreeg ook dit kindje de borst.
Op een dag zat ik lekker te voeden op de bank en kwam Kymer met zijn vriendje binnen (ze kennen elkaar al vanaf dat ze 5 jaar zijn).

Ikke helemaal niet bij stil gestaan dat die jongens al een beetje aan het puberen zijn...
Kymer vond het de normaalste zaak van de wereld maar bij zijn vriend stond het schaamrood op de kaken :oops:
Je zal maar zomaar de moeder van je vriend met een blote tiet op de bank zien!!

Gewenning? :naughty: Zo zie je maar weer dat gewenning een andere vorm krijgt zodra je hormonen beginnen te werken

HAHA

geweldig zo’n gesprekje :inlove:

Ik kolf full-time en Dylan zegt dan ook altijd: “mama melk maken voor mij broer Jays”…en als we vragen waar zijn melk vandaan komt zegt hij “uit de winkel”!!!

Laatst had hij stiekum uit de fles wat bv geproefd,maar vond het niet lekker haha