Gewoon een superleuk verhaal...

Mijn moeder heeft al jaren hetzelfde servies en ze vindt het nog steeds even mooi.



Helaas zijn door de jaren heen de 4 eierdopjes die ze erbij had gesneuveld. Ze wilde ze erbij halen, maar ze werden niet meer geleverd.

Toen maar wel meteen nieuwe bordjes gehaald, want je weet maar nooit…



Nou kwam ik maanden geleden op een gratisaftehalen site een advertentie tegen waarin iemand kopjes, mokken en eierdoppen aanbood. En het waren DE eierdoppen!

Maar er stond wel gereserveerd achter, maar ik dacht: deze kans moet ik pakken. Een brutaal mens heeft immers de halve wereld :wink:



Helaas berichtte die mevrouw me dat ze al afgehaald waren. Ik ben heel brutaal geweest en heb om het mailadres van die andere mevrouw wilde geven, of haar wilde mailen met mijn adres.

Ik kreeg het mailadres en heb die mevrouw gemaild.



Die mevrouw reageerde heel positief en moest me helaas vertellen dat de spullen al wegwaren naar Suriname, voor het goede doel.



Ik mailde haar terug dat ik dankbaar was voor haar reactie en hoopte dat we nu niet weer jaren hoefde te wachten voor zo´n kans.



De volgende dag kreeg ik een mail terug waarin ze schreef dat als de spullen in Suriname aankwamen, de dozen speciaal voor mij uitgepakt zouden worden!

En als ze ze vonden, zouden ze terugkomen…



En vandaag kreeg ik dus een mail dat haar vader morgen terugkomt MET de eierdopjes!!!



Toch super dat er mensen zijn die er zoveel moeite voor willen doen…



Wilde ik gewoon even vertellen…

Dat is een tof verhaal en heel fijn voor je moeder!

Ach wat leuk!

wauw wat lief dat ze zoveel moeite voor je heeft willen doen!!! SUPER!

De goede mensen zijn de wereld nog niet uit!

Dat is leuk! superlief van die mevrouw dat ze die moeite wilde doen. Toch goed dat je toen een berichtje hebt gestuurd :smiley:

wat lief :inlove:

Dat is een mooi verhaal. En dat allemaal over een paar eierdopjes :thumbup:

wat leuk!

Wat lief en heel fijn om te horen dat er ook nog zulke mensen zijn op de wereld.

Byzonder hé dat zoiets gebeurd, het heeft zo moeten zijn en gaan. Fijn dat er zulek lieve mensen zijn die je zo iets dierbaars kunnen geven. Dit vergeet je natuurlijk nooit meer.

Heel veel geluk er mee !!!

wat mooi zeg!

ha wat fijn dat er nog zulke mensen bestaan :thumbup: (zijn het nederlanders of surinamers? ik verwacht het laatste?)

Wauw, wat leuk joh! En ook heel fijn om eens leuke dingen te lezen wat mensen doen, ipv de vele negatieviteit (kom ff niet uit dat woord) die je overal leest over de mens…



En zeker fijn voor je moeder nu de verzameling weer compleet is!

Wauw wat bijzonder dat je op deze manier toch nog DE eierdopjes aan je moeder kunt geven :inlove: Schrijf dit verhaal ook nog ergens op hè, altijd leuk voor later als het servies wordt doorgegeven binnen de familie :thumbup:



En ik vind het echt hartverwarmend dat er nog mensen zijn die dit gewoon voor een ander overhebben :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Je leest inderdaad zoveel negatieve dingen overal over de steeds meer gesloten medemens, de “ikke-ikke-ikke-mentaliteit” en dan vind ik dit gewoon heel mooi om te lezen!!!



Ik hoop dat je moeder extra zal genieten van deze bijzondere eierdopjes :thumbup: :-*

Oh wat een leuk verhaal zeg! :inlove:

Mooi verhaal :thumbup: :mrgreen:

prachtig dat er zo meegleefd is dat jij je moeder nu kunt verwennen met de zo geliefde maar ontbrekende delen van haar servies

Wat lief! :inlove:

dit verhaal tovert toch weer een glimlach op mijn gezicht.



Groeten

Isle