Op *** hebben ze een soort berekening hoeveel je ongeveer mag verwachten dat je aankomt. Is dit wat voor KOK? Zomaar een ideetje
groetjes!
Edit beheer: link verwijderd
Ik weet niet of je christa heet, maar je bent op die link ingelogd. Niet zo handig…
Daarbij lijkt het mij erg persoonlijk wat je wel of niet aankomt in een zwangerschap. Snap niet zo goed hoe een apparaat dat kan uitrekenen :think:
oh sorry, had niet door dat die link mij had ingelogd. En ik had 'm er alleen bij gezet om de website te laten zien natuurlijk.
Volgens mij houdt 't ding ook rekening met wat voor gewicht je al had. En het neemt je lengte ook mee. Dus BMI.
En voor bijv. mij is het wel nuttig, aangezien ik al flink in chips en snoepies aan het duiken was en -eten voor 2- letterlijk aan het opvolgen was. Nu weet ik ongeveer waar wat blijft en wat ik kan verwachten en dat vind ik voor mezelf heel waardevol, want het stimuleert mij extra om gezonde voedingskeuzes te maken en op tijd te eten.
Verder vraag ik in mijn bericht of het wat voor KOK is en niet dat iedereen het moet gebruiken. Net als alle info op de website kun je zelf kiezen of het je interesseert en of je het leest, dan wel gebruikt, toch?
Pb mij de link maar even.