Hi allemaal,
Ik ben inmiddels 16+2 weken ver, en was tijdens de 1e 9 weken 2,5 kg afgevallen, maar die zijn er nog steeds niet bij. Tijdens de icsi woog ik 62,5, ben dus naar 60kg afgevallen, en zit nu nog maar op 61,8. Kunnen jullie zeggen ofdat normaal is??? had gedacht veel harder te zullen groeien. Buikje groeit wel, en baby groeit ook…
Hoeveel zijn jullie al aangekomen?
Liefs BabyE
Bij mijn eerste ben ik eerst 7,5 kilo kwijtgraakt en daarna totaal 12,5 kilo aangekomen, de meter stond dan ook op 5 kilo sinds start zwangerschap als totale gewichtstoename.
Moijn zoon woog ook nog eens 4230 gram bij zijn geboorte dus ik was gelijk na de bevalling alweer lichter dan toen ik zwanger werd.
Kan dus heel goed gaan!
hoi hoi,
Ik ben inmiddels bijna 28 weken zwanger en ook ik kom niet veel aan.
Ik ben de eerste 12 weken 10 kilo afgevallen en daarvan zitten er nu nog maar 5 terug aan. Ik weeg nu dus nog steeds 5 kilo lichter dan toen ik zwanger werd. Nu ben ik wel wat zwaarder :oops: dan jij dus voor mij liggen de getallen ook snel wat hoger maar ik hoor het wel vaker.
Als je gewoon gezond en genoeg eet en de kleine groeit goed dan is er niets aan de hand. Het moet alleen denk ik niet zo worden dat je echt af gaat vallen, ook aangezien je gewicht je absoluut niet te zwaar bent.
Het kan ook zijn dat je straks in 1 keer een paar kilo aankomt.
Zolang de kleine goed groeit is het goed.
hoi hoi,
Ik ben inmiddels bijna 28 weken zwanger en ook ik kom niet veel aan.
Ik ben de eerste 12 weken 10 kilo afgevallen en daarvan zitten er nu nog maar 5 terug aan. Ik weeg nu dus nog steeds 5 kilo lichter dan toen ik zwanger werd. Nu ben ik wel wat zwaarder :oops: dan jij dus voor mij liggen de getallen ook snel wat hoger maar ik hoor het wel vaker.
Als je gewoon gezond en genoeg eet en de kleine groeit goed dan is er niets aan de hand. Het moet alleen denk ik niet zo worden dat je echt af gaat vallen, ook aangezien je gewicht je absoluut niet te zwaar bent.
Het kan ook zijn dat je straks in 1 keer een paar kilo aankomt.
Zolang de kleine goed groeit is het goed.
Dat ligt natuurlijk ook aan je startgewicht. Als je 62,5 kilo weegt en je valt 10 kilo af de eerste weken is dat natuurlijk niet goed en word je vast opgenomen in het ziekenhuis
Weeg je 90 kilo bijv en je valt 10 kilo af ik het begin dan kan je dat best missen en is het vast niet zo erg.
Als je baby goed groeit is het toch prima zo. Je zult vast tegen het eind meer gaan aankomen aangezien je een normaal startgewicht hebt en de gemiddelde gewichtstoename toch iets van 12 kilo is. Geen zorgen om maken hoor.
bijna 21 weken + 300 gram
Ik heb nog eens even gekeken in mijn eigen lijstje maar ik ben 1,5 kilo afgevallen door misselijk zijn en niet willen eten in de eerste 14 weken.
Met 18 weken was ik terug op startgewicht. Terwijl ik toen echt wel in positiekleding liep met een redelijk buikje.
In de laatste 3 maanden ging het wat sneller tot een totaal van 8 kilo meer.
Inderdaad: zorgen dat je niet afvalt, lekker gezond blijven eten en dan is er niks aan de hand :thumbup:
Toen ik zwanger was van Casper ben ik totaal over de hele zwangerschap maar iets van 6 kilo aangekomen. Niet zo raar dat ik dus na de bevalling al redelijk snel weer in mijn oude kleding kon en ik had toch echt een flinke buik helemaal naar voren. Deze zwangerschap ben nog ‘maar’ 3 kilo aangekomen. In de eerste tijd vallen veel vrouwen wat af ivm misselijkheid ed. zolang je kindje maar goed groeit is er nog niets aan de hand of je moet echt zelf teveel afvallen en voedingsstoffen tekort komen.
Ik ben uiteindelijk in mijn zwangerschap maar 4 kilo aangekomen. Na de geboorte van onze dochter was ik direkt 1 kilo lichter als voor ik zwanger werd.