Geweven draagdoek aanschaffen, welke maat en welke?

De vraag zegt het eigenlijk al, wil een geweven draagdoek gaan aanschaffen, maar welke en welke maat?

Ik heb nu eenrekbare draagdoek en dit bevalt heel goed, denk alleen dat een geweven doek fijner is nu hij groter word, dit is tenminste wat ik gelezen heb. Ik heb van kleding maat boven maat m, van broeken 42, soms 44.

Er zijn vast wel dames die me kunnen adviseren.

hoi Tammy,



Er is bij contact een heus topic voor de draagdoekenmama’s. Misschien beter dat je daar even je vraag herhaalt. Zij kunnen je 101 tips meegeven.



Dit is de link naar het topic= klik hier eens !



groetjes

Gerda

Hier een hele club met draagdoekmama’s die je een eind op weg kunnen helpen :slight_smile: klik

kijk Tammy,



Dit effect krijg je dus als twee modies - los van mekaar - tegelijkertijd in één topic lezen en reageren. :wink: :lol:



Gerda

er is een draagdoektopic he :slight_smile: (maar pas op… dat is ontzettend verslavend :shifty: ).



Met een maatje 6 (4.60 meter) kan je zo’n beetje alle knopen doen die je zou willen met een maat 42/44.

Ik zit nu over het algemeen nog (steeds) in maat 44 soms 46 en kom met een maat 6 ook prima toe.



Tja en wat voor doek… er zijn verschillende merken te verkrijgen en ieder heeft een beetje zijn/ haar eigen favoriet denk ik.

Zelf heb ik een doek van Girasol en een (zomer)doek van Hoppediz. Hoewel die laatste ook goed draagt en heerlijk zacht is (en idd lekker luchtig ook) pak ik sneller mijn Girasol als ik weet wat langer te gaan dragen.



Weet niet waar je woont?

Maar misschien woont er iemand van het topic bij je in die buurt dat je misschien even een doek kan voelen en proberen?



Er zijn ook webwinkels waar ook een ‘echte’ winkel achter zit en je dus eerst kan kijken… maar ik weet zo niet welke dat dan zijn (want die zitten hier niet :lol: ).

:lol:

ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:

@fiep klophout wrote:

ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:




:lol:

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:




:lol:




En ik een rode girasol :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:




Je gaat umt och wel weg doen ?!

@MegaMindy wrote:

@fiep klophout wrote:
ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:




Je gaat umt och wel weg doen ?!




jup. girasol roept me, en ik wil me echt houden aan het aantal doeken dat ik vind dat ik max nodig heb…of ik wil iig mijn best doen me er aan te houden :angel:

@fiep klophout wrote:

@MegaMindy wrote:
@fiep klophout wrote:
ik heb een heel mooie gele hopp das leichte voor je in de aanbieding :angel:




Je gaat umt och wel weg doen ?!




jup. girasol roept me, en ik wil me echt houden aan het aantal doeken dat ik vind dat ik max nodig heb…of ik wil iig mijn best doen me er aan te houden :angel:




hoeveel was dat ook alweer?

Hoeveel doeken?

een lange, een lange zomer, een korte en een drager. (en ‘derdewereld’-doeken tel ik dan natuurlijk niet mee, dat zijn souveniertjes :mrgreen: )

@fiep klophout wrote:

een lange, een lange zomer, een korte en een drager. (en ‘derdewereld’-doeken tel ik dan natuurlijk niet mee, dat zijn souveniertjes :mrgreen: )




cool dan kan er volgens jouw definities hier nog een drager bij :angel: