Gevoelige huid / Uitslag voor als je ten einde raad ben!

Lieve allemaal,

Mijn lieve zoon had een zeer gevoelig huidje.

Zwitsal, Weleda, balneum, Zorqa, noem alles maar op en spul van de huisarts het werkte allemaal niet!! Ik kreeg van een goede vriendin de tip om ducray Ictyane aan te schaffen, alleen verkrijgbaar in buitenland dus goed te estellen op internet ik weet de adresjes wel of google er even op :wink: Werkelijk echt een wonder spul en google gerust voor meer ervaringen van mensen echt perfect!! Als je het liever dichter bij huis wil proberen heb je in een natuur winkel badzemelen, dit wil ook weleens werken maar echter voor mijn boeffie ook niet! Dus wil je een lekker soppie of cremetje en een kindje zonder gevoelige droge huid en uitslag?

ducray Ictyane is de oplossing :wink:

X veertje

ik zag dat het bij internetapotheek ook te bestellen is voor nog geen 15 euro

nou opzich niet heel goedkoop toch voor een sopje :wink:

Is het echt om te baden ? en wat versta je onder gevoelige huid? Exceem?

Veron heeft namelijk ook exceem en niets helpt heb ook alles in huis wat jij opnoemt , nu ishij een mix dus maakt t nog lastiger kwa huid , is heel anders dan de blanke ik heb nu nursery gelly en dat helpt redelijk maar weg is t niet alleen met hormooncreme gaat t geheel weg en dat gebruik ik alleen in nood als het echt uit de hand loopt.

Ga nog wel even google op dat product wat je noemt

groetjes

@dyfaine wrote:

Is het echt om te baden ? en wat versta je onder gevoelige huid? Exceem?

Veron heeft namelijk ook exceem en niets helpt heb ook alles in huis wat jij opnoemt , nu ishij een mix dus maakt t nog lastiger kwa huid , is heel anders dan de blanke ik heb nu nursery gelly en dat helpt redelijk maar weg is t niet alleen met hormooncreme gaat t geheel weg en dat gebruik ik alleen in nood als het echt uit de hand loopt.

Ga nog wel even google op dat product wat je noemt

groetjes

pb!

Veertje bedankt voor je pb, ga het zeker proberen

groetjes loes