gevoelige baarmoeder

Wie heeft dat gehad ?



Ik heb heel veel last van harde buiken, zo voelt het voor mij, giga hard en daarbij nog eens pijnlijk.



Maar door mijn bekkeninstabiliteit (dus elke dag met pijn opstaan en er mee gaan slapen en ook nog niet zo best kunnen slapen qua draaien) weet ik ook niet gauw meer wat pijn is.



Maar nu hoor ik van mijn VK dat het dus is dat ik een gevoelige baarmoeder hebt, dus boven wordt gauw hard en kan ook pijnlijk aanvoelen.



Wie herkend dit ?



Want echt gerustgesteld ben ik niet, ik weet dat het niet om de 5 minuten mag komen, dat je geen vocht / bloedverlies mag hebben. Maar bij Jelle had ik geen regelmatige gehad, maar zeer onregelmatig en het begon met rugweeen en aangezien ik al veel rugpijn heb door mijn BI, ben ik dus al helemaal niet zo gerustgesteld.



Hoe kan ik dan WEL een harde buik merken ?



:roll:

:hug: :hug:



Wat lastig én verwarrend voor je.

De VK kan je dus ook niet echt geruststellen :hug:

Het verschil (volgens mij) tussen weeën en harde buiken is dat de harde buik vaak langer aanhoud.

Een we zet in, word sterker en neemt weer af.

Een harde buik maakt de boel hard en blijft een tijdje zo.



Misschien dat je 'te’veel doet alhoewel met BI lijkt mij dat niet :think:

Maar te druk zijn is vaak een oorzaak , waarschuwing, van de harde buik.



Succes hoor :hug:

Dank je wel voor je reactie :-*



Juist door mijn BI en harde buik ging ik het NOG rustiger doen.

Dus veel rusten, veel slapen en weinig in de huishouding.

Alleen Jelle loopt rond, die moet soms nog wel wat aandacht.

Man is ruim 2 weken thuis geweest ivm gekneusde schouder, dus dan moet het toch beter gaan ?



Maar juist die beschrijving die jij geeft qua harde buik heb ik heel erg vaak. Die wordt dan ook echt hard en geen prettige gevoel.



Maar juist weer zegt de VK dat het ook aan mijn gevoelige baarmoeder kan liggen en dat het daardoor dus ook hard wordt en kan blijven. Daarom is het voor mij zo moeilijk dat te moeten onderscheiden.



Pfff … wordt je ook niet lekker gerustgesteld van, dat ik BI heb is al erg genoeg, maar dan weet je in elke geval wat het is en geeft je toch weer een beetje ‘rust’. Wist al gauw dat het BI was en dat hoe verder mijn zwangerschap, hoe meer pijn ik kan krijgen en daar ben ik al lang op voorbereid, maar hier weet ik dus niet wat ik er van moet denken …



Erg he :roll: :oops:

:hug: :hug:

Tsja het is zwaar … (mag ik niet opschrijven) 8)

En het lastige met een kleintje hebben lopen de hele dag op de bank liggen gaat ook niet :roll:

Toch zou ik proberen het bij het broodnodige te houden :oops:



Ik ben zelf geen stilzitter dus kan helemaal begrijpen dat plat liggen geen optie is, zowiezo met de zorg voor Jelle :hug: