Gevoelens allerlaatste poging

We gaan dit jaar onze allerlaatste icsi poging doen.

Ik vind het retespannend en doodeng.



Wat als het nu niet gaat lukken? Dan moet ik afscheid nemen van de 2e kindjeswens.

Toen we begonnen met iui was ik er van overtuigd dat het zou gaan lukken. Na de 3e iui heb ik in de maand na het overlijden van mijn schoonzusje een licht posi test gehad. Dat was dus een natuurlijk zwangerschap die ook vroeg mis is gegaan.

Na de 6e iui weer een licht posi test die ook mis is gegaan. Daarna nooit weer een positest gehad.



Inmiddels dus 9 iui’s gehad. we zijn 3 icsi’s gestart waar we de 1e voor de punctie hebben afgeblazen ivm weinig follikels. De 2e hadden we geen bevruchting en de 3e hadden we wel een bevruchting en een tp van 2 emmy’s.

Toen heb ik altijd gezegd: we gaan steeds een stap verder, de volgende poging is raak.



Inmiddels weet ik het niet meer zo zeker. Of het mijn intuitie is of het is zelfbescherming.

Als het mijn intuitie is verklaard dat het wel waarom ik op de dag van de bevalling zo moet huilen. Tycho schopte nog in mijn buik en ik huilde heel erg dat ik het gevoel zo zou gaan missen. Net alsof ik toen al wist dat ik dat nooit meer zou gaan meemaken.



Eigenlijk wil ik positief blijven en hoop blijven houden. Maar na zoveel teleurstellingen vind ik het wel heel moeilijk.

Ik hoop dat het ons gaat lukken. Dan zou er eindelijk weer eens wat positiefs zijn na bijna 3 jaar ellende.

Dan kan ik mijn mams nog vertellen dat ze toch weer oma wordt. En hopenlijk mag ze dat allemaal meemaken.



Zijn deze gevoelens en angsten en hoop herkenbaar voor iemand? En wil je mij daar wat meer over vertellen?



En wat kan ik doen om alle kansen te vergroten? Ik ben de laatste maanden 20 kg afgevallen. Begin met foliumzuur en tarwekiemoliecaspules. Hub begint ook met foliumzuur op advies van de kliniek en hij heeft een badverbod.

We willen alles op alles zetten.



Liefs Chantal

Jeetje, wat ontzettend spannend voor jullie!

Mijn duimen gaan meedraaien voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik hoop echt dat jullie wens voor een 2e kindje uit mag komen :pray:

Memmie dank je :-*

Jeetje krabje… Helaas geen tips, maar ik wil jullie wel heel veel succes wensen en ik zal voor jullie duimen. Lijkt me echt heftig, zo’n allerlaatste poging… :hug:

Lieve chantal, ook ik heb geen tips, maar wou je wel even een hart onder de riem steken en je een grote berg knuffels geven want als het iemand gegund is ben jij dat zeker weten. Ik wens jullie iig heel veel sterkte en kracht toe met deze laatste ultieme poging en hopelijk komt jullie drooom uit :-* :hug:

Sanne dank je. Moet er bijna van huilen .



Tierr bedankt .

ook hier geen tips voor jullie, maar wil je wel een hart onder de riem steken.

Ik hoop voor jullie dat jullie nogmaals een kindje in jullie armen mogen sluiten en dat je moeder dit nog mee mag maken :hug:

Brigitte :-*

Chantal :-*

Spannend, ik hoop dat de laatste poging gaat lukken! :thumbup: :thumbdown:



Ik lees dat je tarwekiemolie-capsules neemt. Er is een oliesoort die niet na de eisprong mag.

Ik weet zo niet meer of het tarwekiemolie of teunisbloemolie was. Wil je dat voor de zekerheid even nakijken?

Jippie dat is teunisbloemolie.

Tarwekiemolie is voor de doorbloeding en kan de innesteling bevorderen.

Maar fijn dat je meedenkt!

Oke, dan is het goed! Ik wist even niet meer welke van de twee het was. :-*

Ik heb geen tips want ieder gaat anders met dingen om.

Ik ben er tijdens mijn laatste ICSI poging toch wel positief ingegaan, want ik kon voor mijn gevoel echt niet mijn hoofd laten hangen.

Ging vol spanning in de 3e poging.

Met voorbereidingen. Vriend aan de B-daddy ik aan die tarwekiemolie.



Verder heb ik geen tips maar leef echt heel erg met je mee en hoop en bid dat jullie 2e kindjeswens in vervulling mag gaan.

Dikke knuffel :hug: :hug: :-*

Kwebbel dank je.

Krabje ik wens jullie allebei ontzettend veel succes!

Ik hoop echt dat je wens alsnog in vervulling komt :hug:

Succes Krabje,



Ik kan je niet meer tips geven idd. Wel stuur ik je een berg positiviteit, knuffels en geluk! :pray:

Ha meis wat een ellende allemaal :frowning: Ik hoop heel heel heel erg dat het gaat lukken hoor :pray: :pray: :pray: :pray: nog meer als bij me zelf :wink:



wens je ook vele succes liefs :-*

Meiden bedankt voor al jullie lieve woordjes en knuffels.

heej chantal,



ik kom niet heel veel meer op het forum, maar jou kom ik even knuffelen!! :hug: :hug:



Ik ga zooooooo hard duimen meis en koppie op he!! :-*



Liefs Jiska

He jiska, wat lief van je.

Voor jou ook een hele dikke knuff .

Ik las hier op kok al iets van je, heftig hoor.