Hier ook totaal out of the blue. Ik was net 37 weken zwanger, genoot nog volop van mijn zwanger zijn en van mij mocht het best nog een paar weekjes zitten maar Lynn wilde niet meer :mrgreen: Geen drukkend gevoel, geen voorweeen, af en toe eens een harde buik.
Een krampje 's nachts werden al heel snel goede ontsluitingsweeen en voordat ik het wist was ze daar :inlove:
Ik had wel al wat buikpijn de hele dag, maar ik dacht dat dat kwam doordat ik zo druk bezig was geweest met de laatste babyspullen. Ik had me wel voorbereid op nog een paar weken bankzitten, maar dat kwam er dus niet van .
Toen ik zwanger was van Rick wist ik zéker dat ik vér voor 40 weken zou bevallen. Dat gevoel had ik de hele zwangerschap al. Rick is geboren met 40+6, niets wat me de dagen ervoor, of op de dag waarschuwde dat het begon. Had vanaf 20.00 's avonds rugpijn, vanaf 23.00 (lichte) weeën, om 03.30 braken m’n vliezen, Rick is uiteindelijk om 14:05 geboren.
Nu ben ik 37+1 en ben ervan overtuigd dat het vannacht gaat beginnen. Ben de hele zwangerschap al niet vooruit te branden (m’n lijf werkt niet mee), maar kreeg het ineens op m’n heupen. De hele dag bezig geweest met onder andere de meest onnozele dingen (grasmaaien!!! :wall: :wall: ). Nu sinds 16.00 harde buik en drukkend gevoel. Maar kan je morgen vertellen of m’n voorgevoel wel of niet klopt…(nou ja, als je niks meer hoort, dan klopte het, gebeurd er niks, dan laat ik het effe weten… :mrgreen: :mrgreen: ).
peetje ik ben benieuwd naar je volgende berichtje
hier zit ukkie nog steeds goed, wel vandaag laag in mijn buik wat lichte krampgevoel (nog niet eerder gehad) dus wie weet
Ik had de hele dag voordat de bevalling begon een harde buik.
De buik werd gewoon niet zacht en zat me in de weg. Onrustig gevoel in mijn lijf. Geen zit in het gat!!! om het zomaar te zeggen.
Die nacht begon het echt en is matthijs smiddags geboren.
Wat ik ook nog had is dat ik opeens met 41 weken een badjas moest kopen. :think: :shock:
Vriendlief wist niet wat ie hoorde en moest lachen. Ik ben hobbelend een badjas gaan kopen en toen was het allemaal klaar voor mijn gevoel en begon het dus.
vaag he!!
@silvia78 wrote:
peetje ik ben benieuwd naar je volgende berichtje![]()
Na, wéér misgegokt dus… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mocht ik weer het gevoel krijgen, dan geef ik wel een gil! :mrgreen: :mrgreen:
Bij ons eerste kindje had ik bij ruim 39 weken het idee dat ik aan het eind van de volgende week (40+2/3) zou bevallen, heel vreemd. Daarvóór was ik vanaf 37 weken best onrustig, maar ineens werd ik juist heel rustig van/met die gedachte. Op de dinsdag dat ik was uitgerekend zei ik nog op de pufles dat ik de week erna niet meer zou komen omdat ik vrijdag ging bevallen en ja hoor, donderdag rommelde het de hele dag, 's avonds begonnen de echte weeën en vrijdag is ze geboren.
Deze keer was ik echt heel bang veel te vroeg te bevallen, maar gelukkig is dat gevoel onjuist gebleken! Afgelopen vrijdag (bij 39w) had ik de hele dag af en toe krampen en dacht ik echt dat het aan het beginnen was, maar nu loop ik nog steeds vrolijk rond en ben ik echt helemaal ‘gevoel-loos’ dus ik heb echt geen idee wat mijn lijf dit keer voor me in petto heeft :mrgreen:
Bij mij ging het eigenlijk juist andersom. Baby voelde aan wanneer ze kon komen.
Ik had een enorm drukke tijd achter de rug (stage onvoldoende, dus extra stage gelopen tot 35 weken) en zou op 25 september aan mijn verlof beginnen (36 weken). De vrijdag ervoor had ik al vrij genomen. Op die vrijdag hebben we de geboortekaartjes besteld. Beetje krap, zeiden ze nog. Op vrijdag heb ik de adreslijst afgemaakt en heb ik de “niet vergeten te bellen-lijst” afgemaakt.
Vrijdagnacht braken mijn vliezen…
@silvia78 wrote:
ben dan ook z’n muts dat denkt wanneer zal het een wee zijn :think: , maar als ik iedereen moet geloven merk ik dat gelijk :lol:
Dat dacht ik dus ook. Maar meer dan wat krampjes had ik niet. Mij moest dan ook verteld worden dat het weeën waren :lol:
Toen ik een ruggenprik kreeg en zei, ff wachten, ik heb een wee. Vroeg de zuster die bij mij was ook gelijk of ik nu echt een wee had. Ikke: Nee een krampje, maar volgens jullie is het een wee :mrgreen:
De laatste paar dagen eigenlijk bang dat hij nu al wil komen :shock: Alleen is nu nog een beetje te vroeg!
Nee, voorlopig blijf ik gewoon hopen op 23 juli (ik ben dan 37 weken) en vertel dat ook regelmatig tegen die kleine in mijn buik

:-* Liefs, Evelien :vlinder: