Gevoel dat kindje er niet gaat komen

Wat fijn dat jullie het herkennen! Misschien zijn we toch wel gewoon heel normaal… :wink:

@moedergans wrote:

quote mamma van sharondenise /Tiepmiep

Ik herken dit heel erg bij deze zwangerschap.

gek he, ik kan ieder moment bevallen maar ik bevat het maar niet op de een op andere manier.

Ik denk dat het pas echt gaat doordringen als beebje over max 3 weken op m’n buik wordt neergelegt.

Ik heb er misschien in mijn geval wel een verklaring voor, voor dit kindje hebben we niet bewust gekozen het was een verrasing.

En toen ik m’n eerste afspraak had bij de vk was ik al over de 12 weken heen.

Bij de twee vorige zwangerschappen was dat heel anders, bewust gestopt met de pil, klussen op de goede momenten en dan de spanning van het testen dat heb ik bij deze zs allemaal gemist.

misschien tot dat een verklaring is

Dit herken ik heel erg, en ben eigenlijk erg blij dat ik het lees!

Ook voor ons is dit 3e kindje een verrassing die niet gepland was. En ondanks alle verschijnselen ben ik er heel anders / minder bewust mee bezig als bij de vorige 2. En dan voel ik me opeens zo schuldig!

Maar ik ben dus ook blij dat ik lees dat dit ook gebeurt bij wel bewust gekozen zwangerschappen!

Mijn 1e is een heel rustige jongen waardoor ik heel bewust kon genieten van de zwangerschap van onze 2e. Nu is het rennen en vliegen in huis en kan ik me niet voorstellen dat er over een half jaar weer een gevuld wiegje is. En dan heb ik toch echt wel heftige zwangerschaps verschijnselen en een al zeer zwangere buik…

Raar…dat het dan nog steeds niet werkelijk is…

Nou lees ik net dat tiepmiep 2 dgn geleden is bevallen. ik hoop dat het nu allemaal werkelijk is geworden :wink:

Nou en of het werkelijkheid is geworden.

Een hel mooi lief tevreden meisje wat nu heerlijk aan m’n borst ligt :inlove:

vorige week donderdag kregen we te horen dat er in mijn buik een klein meisje zat, pas toen konden we haar ook een naam geven.

Vanaf toen ik dat wist begon het plaatje aardig te kloppen.

Ze is nu 5 dagen oud, maar het is of dat ze er altijd al is geweest :inlove:

oh en tiepmiep is niet mijn nick, die benamingen krijg je naar je aantal berichtjes, jij bent nu nog bijv baby, bij 5000 berichten wordt je een tiepmiep net als ik :wink: :-*

Groetjes wendy :-*

@Hupsakee wrote:

Net de 20 weken echo gehad en het is een gezonde zoon.

Het wordt nu wel wat werkelijker merk ik, ook doordat we weten wat het geslacht is.

Wij weten dat er een babybroertje voor Isabel onderweg is. Deze keer hebben we ook het kamertje daar helemaal op ingericht. En de stoere kleertjes natuurlijk. Veel blauw… Maar desondanks vind ik het nog altijd heel onwerkelijk dat er hier straks weer een baby in huis is!

Ik denk dat het bij mij komt doordat ik zo in Isabels leventje/leeftijdsfase ben vergroeid dat het hele babygebeuren ver van me weg staat. Maar dat zal ongetwijfeld wel komen binnen nu en een paar weken.

Toch?! :mrgreen: