Een poos terug zo’n luchtverfrisser/geurverspreider (voor in stopcontact) gekregen bij de supermarkt.
Nooit gebruikt tot vandaag.
Ik heb mijn vlees aan laten branden en die geur is zo ontzettend :sick: :sick: :sick:
Dus dat ding in stopcontact gedaan en dat is best wel een heftige geur. Lavendel/Kamille.
Is dit wel gezond voor je?
Misschien is gezond niet het juiste woord, maar is het schadelijk voor je?
Wie weet dit?
Nou, wij hebben ook zo’n ding in de bijkeuken. Niet te harden, dan maar een vleeslucht. Het lijkt mij ook niet gezond hoor ! Je kunt beter een stokje wierook branden!
@Anita-1982 wrote:
Ik heb mijn vlees aan laten branden en die geur is zo ontzettend :sick: :sick: :sick:
Was je aan het kokken :snooty: :think: :mrgreen:
Is mij ook al een keer gebeurd :silenced: :oops:
Ik steek altijd na het eten een stokje wierrook aan :thumbup: etensgeur zo weg,ik zet daarbij wel de ramen in de huiskamer en keuken open.
Ja toen we vanmorgen wakker werden en beneden kwamen hebben we dat geur apparaat gelijk weer uit het stopcontact gehaald.
Het lijkt ons ook niet erg gezond, maar we zijn die :sick: geur van verbrand vlees in ieder geval weer kwijt. Gelukkig.
Wierook kan ik zelf niet tegen, wordt dan benauwd, krijg hoofdpijn en last van m’n ogen.
Ramen open en luchten… Dat is volgens mij gezonder ja… :thumbup:
Ik krijg echt ontzettende pijn in m’n kop van die stekkerdingen en een hele schorre stem. Lijkt me niet gezond dus :naughty:
ik heb een keer zo’n ding in de vensterbank laten staan, toen is onze kat door het raam naar binnen gegaan, dat ding is op mijn dekbed gevallen, en gaan lekken, dat dekbed heb ik tig keer gewassen enz… maar het ruikt er nog steeds naar :wall:
@Mip wrote:
Ik krijg echt ontzettende pijn in m’n kop van die stekkerdingen en een hele schorre stem. Lijkt me niet gezond dus :naughty:
Ik heb hetzelfde, ik krijg er migraine van.
Terwijl ik van geurzakjes en olie branden geen last heb.
Ik heb sinds kort een Lampe Berger ‘lamp’ - soort van olielampje maar dan met ander spul erin. (Snap je het nog? :shifty: ) Dit verdoezelt de geur niet maar neutraliseert het en verspreid daarnaast evt nog een andere geur als je dat wil. Ik vind het een fantastisch systeem, keuze uit enorm veel luchtjes en je bepaalt zelf de sterkte van de geur door 'm kort of wat langer aan te laten! :thumbup:
Ik word altijd misselijk van die wierrook, vind het ook echt goor. :sick:
Geen idee of het wel gezond/schadelijk is, wij zetten dan de afzuiger op volle toeren aan en dan is het ergste zo weg.
Ik heb een paar jaar geleden ook zo’n ding gehad, maar ik heb toen gelezen dat ze kankerverwekkende stoffen bevatten (net zoals wierook dus), dus ik heb hem meteen in de prullenbak gegooid.
@Winnie11 wrote:
Ik heb een paar jaar geleden ook zo’n ding gehad, maar ik heb toen gelezen dat ze kankerverwekkende stoffen bevatten (net zoals wierook dus), dus ik heb hem meteen in de prullenbak gegooid.
idem
Luchten is het beste wat werkt!! Lekker de deuren open, zeker met dit weer!! :thumbup:
Ik krijg ook hoofdpijn van al die luchtjes (incl wierook bah)
wij hebben ook zo’n ding im in shock (kanker verwekkende stoffen)?
mischien een tip voor een eventueel volgende keer: kommetje met water en azijn neerzetten. schijnt de vieze lucht in te trekken.
en mocht de koelkast een vies luchtje hebben, kun je er een koffiepadje in leggen :thumbup:
ik vind t wel lekker ruiken eerlijk gezegd, ik heb zelf 3 geurtjes in 1, elk halfuur n ander luchtje :thumbup: :mrgreen: