Geurloze 'snoetenpoetsers'?

Ik vind het altijd wel fijn om een pakje snoetenpoetsers in de luiertas te hebben. Dochterlief weet goed hoe ze een rommeltje moet maken namelijk… Maar nu heb ik al diverse (huis)merken geprobeerd, maar wat stinken die dingen toch! De gekste geuren komen voorbij, maar ze zijn allemaal zo sterk… Zijn er ook geurloze doekjes? Of in ieder geval met een neutrale geur?

Ik dacht pas te begrijpen van iemand dat de doekjes van de aldi niet zo stinken, klopt dat?

Alvast bedankt :slight_smile:

Ik neem altijd gewoon wat wasbare doekjes mee (oude spuugdoekjes, washandje, net wat er in de mand ligt), flesje water om ze nat te maken en om te drinken hebben we altijd wel mee en een boterhamzakje om natte vieze doekjes in te bewaren ook.

Ik gebruik de pampers sensitive doekjes ook als snoetenpoetsers (staat ook op dat t kan, zit dus geen billencreme laagje ofzo op) vind die niet echt ergens naar ruiken. Snoetenpoetsers hebik 1 x gekocht :sick: daarna bij verschillende vrienden geroken en wijhouden t bij de sensitive doekjes. Heb ze toch altijd nog in mn tas voor de luier dragers, scheelt me ook weer 2 pakjes meenemen :wink:

Een tupperwarebakje met een spuugdoekje, nat met iets wat handzeep

Hier ook gewoon billendoekjes :wink: Marijne was dol op die prinsessen snoetenpoetsers, ze smaakten ook nog zoet :shifty: daarna nooit meer gekocht…

Hier ook de Pampers Sensitive als snoetendoekjes, wat Loesje79 schrijft, ideaal!

En die Prinessensnoetenpoetsers zijn een superslimme marketingtruc… 8)

Hier ook gewoon een bakje met vochtige hydrofiele washandjes.

Gewoon baby doekjes van de action , worden voor van alles en nog wat gebruikt 8)

Ik gebruik nu ook vaak gewoon billendoekjes maar ik associeer die geur nu zo met poepluiers dat ik het niet zo lekker vind op haar gezicht :oops:

Maar ik heb de gewone pampers doekjes, misschien ruiken die Sensitive doekjes minder.

Gewoon een hydrofiel washandje is natuurlijk ook een idee, maar ik ga toch meer voor gemak geloof ik :wink: Ik ben zo’n type die vergeet dat iedere keer in de tas te stoppen :wall:

Lidl heeft sensitive snoetendoekjes die niet hysterisch zoet ruiken. Maar ik gebruik ook vaak de billendoekjes voor de snoeten (ook meestal de sensitive van de lidl, die ruiken naar niks dus associeer je ook met niks :wink: )

Ik heb nu voor het eerst de ‘schone snoetjes sensitive’ van de Aldi en die ruiken inderdaad niet en ze zijn nog goedkoop ook.

Hier ook de Pampers Sensitive. Gebruiken we overal voor. Staat inderdaad ook op de verpakking dat dat kan. Ideaal, hoef je niet met verschillende pakjes doekjes op pad.

Koop ze wel altijd alleen in de aanbieding, want vrij prijzig.

Ik heb ze van Etos en AH. Vind ze vrij neutraal ruiken.

Ik gebruik meestl de paarse van het kruidvat en soms bumblies toetenboeners, beide hebben geen overdreven geur.

Ja, die van Bumblies en de blauwe verpakking van Kruidvat heb ik ook wel eens en die zijn inderdaad niet overdreven geurend.

Ah, dit is een handig topic… Ik vind die snoetenpoetsers ook altijd zo verschrikkelijk zoet ruiken… Dus was al aan het rondlezen wat je verder kon doen, en of er merken waren die niet zo mierzoet ruiken…

Nu dus gevonden :wink:

Ik heb die van de Aldi en die ruiken niet echt nee.

Ik vind ze ideaal gebruik ze overal voor…tafel poetsen, vieze vingers van de muren af poetsen vlekken op de vloer :oops: hahahaha ik vind ze echt geweldig!!

Ik gebruik ze van de AH, niets mis mee hoor.