getver

ik trok vanmorgen een schone trui aan die ik van de waslijn in de logeerkamer haalde en na een min of 10 begon het me allemaal behoorlijk te jeuken …ik snapte er niks van… :think: even later voelde ik allemaal kleine rot beetjes.ik trok mijn trui uit en wat zag ik?

een hele zooi zwarte mieren die in mijn trui zaten :sick:

hoe komen die beesten nu in hemelsnaam boven in de logeerkamer terecht?ik heb nog nooit eerder mieren in huis gehad…zullen ze gewoon tegen de muur zijn opgekropen om zich speciaal in mijn trui te gaan verstoppen?

Oewh…jakkes!!

Das echt niet grappig… (alhoewel ik vlooien of een grote spin helemaal te erg had gevonden denk ik)

Hoe is het met de rest van de kast in je logeerkamer??

Ik hoop niet voor je dat daar ook heel veel mieren zitten…

Ieks gatsiedarrie zeg! :shock:

Maar toch ook wel grappig, sorry :lol: :lol: :oops:

Ja, mieren lopen gewoon omhoog. Misschien ergens een nest? Of ze zich speciaal in JOUW trui verstopt hebben weet ik niet hihihi Maar even zoeken naar het nest is misschien wel verstandig voordat ze je halve kledingkast over nemen :wink: :mrgreen:

maar wat zoekt een mier in hemelsnaam op een boven verdieping…?

ik bedoel daar valt niets te eten voor ze…een keuken kan ik me nog indenken,maar een logeerkamer? ja ik ga alles eens even grondig inspecteren…getverdemme zeg :sick:

Er hoeft er maar 1 op het lumineuze idee te komen en de rest… Follow the leader…

dan word het hoog tijd dat de leader van zijn troon word gestoten hoor…

wat een dombo…er valt werkelijk niets te halen voor een mier boven :mrgreen:

zit me ineens te bedenken… :think:

mijn slaapkamer zit daarnaast…je zult ze maar in je bed vinden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :sick: :evil:

Hihihi, overal kriebels krijg ik ervan zeg.

Enne nix te halen, dat denk jij :mrgreen: Voor een mier is een enkele naar boven gesleepte kruimel aan een broekspijp misschien al wel een heuse grootse lekkernij :wink:

Brr wat vies zeg, ik krijg er de kriebels van!!! :shock: :hand:

Iiiieeeekkkkkkkkk :hand:

Gatver, kriebels ineens overal brrrr

hoe komen die mieren toch boven :think: :sick:

je krijgt al spontaan jeuk als je eraan denkt :mrgreen:

ik van de week met een spin n de tuin zo,n kruisspin :sick: :shifty:

Ohh brrr, ik ben ook aan het krabben nu :shifty:

Bah, krijg er kippevel van, wat vreemd ook dat ze ineens boven zitten, en dan zo veel.

nou zoveel? dat niet…ik bedoel meer dan die mieren die in mijn trui zaten heb ik niet gevonden dus ik snap er geen sikkepit van.ik heb alle gaatjes en kieren nagekeken,maar zie dus niks meer.

ik hoop dat het hier blij blijft…voor zover ik kan zien is er geen mier meer of ze moeten verder zijn getrokken met de troepen :sick:

Misschien zijn ze op zoek naar een andere lekkere trui :drool:

sorry diaan, maar ik zie ze al marcheren !!!

Geef acht !!! links rechts, links rechts,…

sorry :oops:

vind er eigenlijk niets grappig aan (aan mieren bedoel ik)…

iiiiieeeeeeekkkkkkkkkkkksssssssssssssssss !!!

liefs

Gerda

@gerda wrote:

sorry diaan, maar ik zie ze al marcheren !!!

Geef acht !!! links rechts, links rechts,…

:lol: :lol: :stuck_out_tongue:

hoef je geen sorry voor te zeggen hoor hahaha

ik zag precies het zelfde voor me incl helmpjes en speertjes :mrgreen:

ik zag precies het zelfde voor me incl helmpjes en speertjes

NOG beter !!!
hahaha !
xx
Gerda