Getuige veranderen...

Wij gaan 28 juni 2012 trouwen, nu hebben we bij de gemeente op 16 maart onze getuige door gegeven…

Ieder dus 2 getuige, maar nu valt er voor partner 1-tje weg.

Niet geheel vrijwillig ben ik bang, maar toch. De boel is ge-escaleerd en uitgelopen op teleurstellingen.

Nu vraag ik mij af, kan ik dit laten veranderen naar een andere getuige?

Volgens mij kan het wel.

Wij moesten op het laatste moment ook nog veranderen. Onze beide vaders zouden getuigen zijn. Helaas werd mijn vader zo ziek dat hij er helaas niet bij kon zijn. Wij trouwden op maandag (in het gemeentehuis) en vrijdag werd hij ziek. Gelijk gebeld met het gemeentehuis en dat was geen probleem moest het wel doorgeven.

Gewoon even bellen en overleggen.

ja het kan zelfs op het laatste moment nog… Toobs moeder presteerde het om te laat te komen op onze trouwerij :evil: :twisted: en ze was getuige… maar we konden het toen in principe nog veranderen! (al hebben ze het natuurlijk het liefste niet op het laatste moment :wink: )

@klavertje4 wrote:

ja het kan zelfs op het laatste moment nog… Toobs moeder presteerde het om te laat te komen op onze trouwerij :evil: :twisted: en ze was getuige… maar we konden het toen in principe nog veranderen! (al hebben ze het natuurlijk het liefste niet op het laatste moment :wink: )

Mijn getuige was ook te laat, ze zeiden toen hetzelfde. Hebben maar gewoon gewacht 8)

Ja een vriendin van mij heeft het ook laten veranderen. Dus het kan idd.

Kan zelfs op het allerlaatste moment nog hoor, mijn schoonmoeder zou getuigen voor mijn man, maar op de ochtend van ons trouwen bleek ze toch al te ziek om er nog bij te kunnen zijn (was terminaal). Toen heeft mijn zwager het gedaan. Op de kopie van de trouwakte die wij hebben staat zelfs haar naam met zijn handtekening eronder, bij de gemeente in het register is een aanvulling gemaakt dat niet zij maar hij getuige is geweest (maar mijn moeder heeft de kopie voor ons gemaakt voordat de akte het register inging…zij was nl onze trouwambtenaar :mrgreen: )

We hadden vantevoren voor de zekerheid al wel m’n zwagers gegevens doorgegeven voor het geval dat. Schoonmoeder wilde het graag doen maar was natuurlijk al heel erg ziek dus we wisten dat er een kansje was dat het haar niet ging lukken…maar dat had ook achteraf nog gekund.

Oké, das toch fijn om te weten. Wij laten het zsm. wel veranderen.

Altijd leuk… zulke dingen… :liar:

Is geregeld, nu alleen nog even IDkopie ophalen en bij de gemeente brengen… :mrgreen:

Even rust… nu de andere getuige inlichten dat die geen getuige meer is…

slik

Sterkte ermee… :hug:

@lydia wrote:

@klavertje4 wrote:

Mijn getuige was ook te laat, ze zeiden toen hetzelfde. Hebben maar gewoon gewacht 8)

Ik weet van niks van een te late getuige en nee ik was niet de getuige