en hij was super negatief.
Dit jaar dus geen baby meer voor ons…helaas…
Floor
hey floor jammer dat hij negatief is meid.
Maar een vraagje, en die hoef je natuurlijkniet te beantwoorden.,
Maar wrm kun je dit jaar dan niet meer zwanger raken?
Heb je bijv deze zwangerschap gehad door iui of ivf en is het de laatste behandeling?
Want “normaal” lijken me er kansen nog te liggen.
Kijk als je een grote wens hebt lijkt me het moeilijk te moeten rondgaan met het idee, die zwangerschap komt er nu niet.
Iig succes en sterkte, groetjes bianca.
ik vermoed dat ze bij een volgende eisprong in januari (2008) uitgerekend is
Floor, balen hoor!!!
Ik ben idd dan pas in janurari 2008 uitgerekend. Maar ook word ik door overgewicht niet snel zwanger, omdat ik hele lange cycli heb. Gyn wil dat ik eerst afval en daar ben ik dan ook mee bezig.
Floor
Oh meis :-* Balen zeg…
Ik kan je wel vertellen dat ik 2 gezonde kindjes kreeg na 35 kilo te zijn afgevallen :thumbup: Zelfde verhaal als jij, geen cyclus of een hele lange cyclus (heb wel eens 98 dagen op een ongi moeten wachten)
Viel af van 154 naar 115 kilo en was toen snel zwanger.
Het kan dus, houd hoop! :-* :-*
Balen meid !
Maar zelfs als je zwaar overgewicht hebt hoeft het nog niet te betekenen dat je niet zwanger kan worden.
Ik woog 115 kg toen ik zwanger van Jelle was, zelfs had ik een cyclus van 21 dagen :shock: Dus ja, was behoorlijk kort tijd. Maar het duurde 5 maandjes toen het raak was omdat ik er eerste tijd ontzettend veel mee bezig was (en dat werkt dus niet).
Nu weeg ik zelfs 99,4 kg (ja, je moet eens weten, ben na de bevalling gigantisch aangekomen en woog toen ineens 134,4 kg :roll: ).
We willen ook voor een tweede gaan en zien wel wanneer 't lukt.
Maar inderdaad, als je een lange cyclus hebt, is het moeilijker maar overgewicht hoeft niet altijd een rol te spelen !
sterkte !
@Fietje wrote:
ik vermoed dat ze bij een volgende eisprong in januari (2008) uitgerekend is
Ow sorry, gosh ja dom van me :roll: :doh: had ik niet zo bij stil gestaan. Excuus daarvoor, maar gleukig is vragen vrij.
Tjha is ook zo, stel idd dat ik zwanger ben dan zal het december worden dus ik had het kunnen weten
Meis nogmaals sterkte
Hey Floor balen meid! Komt goed, gewoon volle moed!
Same story! K hoop dan maar ook op een in 2008. Zo teleurstellend elke keer
Dina
ik zou vandaag ook ongesteld moeten worden, maar nog geen :twisted: te zien. wel getest, maar deze was negatief vanmorgen. neem aan dat ik dan geen positieve test meer krijg deze periode… wij dus ook volgend jaar (hoop ik) een kindje!