Wie heeft herkent dit?
Je voelt je zwanger.je doet een test (oké 6dgn voor NOD en met middag urine) en blijkt negatief.De testen (van testjezelf.nl) zeggen dat je 6 dgn van te voren kan testen.
Toch heb ik tintelende borsten,kan ineens niet lekker worden…
Misschien wil ik het ook zo wel voelen…
Danielle
Je test waarschijnlijk veel te vroeg! Je innesteling is misschien net geweest, of volgt nog.
Kortom, test rond je nod pas
Succes!
Wachten tot een of twee dagen na je NOD.
Ik teste 3 dagen na mijn NOD pas positief.
Maar vantevoren wel allerlei klachten en wist eigenlijk (vanaf de daad al) dat ik zwanger was. Of was de wens de moeder van de gedachte. :think: :think:
Ik neem me elke keer ook voor om NIET te testen…zo zonde…
Maar kon het niet laten.
Toch hebben jullie wel gelijk hoor.De testen zijn nu op en ik koop geen nieuwe dan moet ik wel w8.
Waarom zetten ze toch bij die testen dat je het kan doen 6 dgn voor je NOD?
Danielle
@tweetyytennis wrote:
Ik neem me elke keer ook voor om NIET te testen…zo zonde…
Maar kon het niet laten.
Toch hebben jullie wel gelijk hoor.De testen zijn nu op en ik koop geen nieuwe dan moet ik wel w8.
Waarom zetten ze toch bij die testen dat je het kan doen 6 dgn voor je NOD?
Danielle
Ik snap je echt wel hoor. Ik heb er ook zoveel testen doorheen gejaagd, maar eigenlijk nooit VOOR mijn NOD.
Ik denk dat ze het er op zetten omdat er vrouwen zijn met zoveel HCG dat hij wel misschien al op positief kan springen. Maar de meeste testen zijn toch het betrouwbaarste na je NOD.
JAAHHHH!!! Een positieve test voor jou!!! :dance: :dance: Gefeliciteerd. Geniet ervan!!! Het is zo bijzonder!! :inlove:
Wauwwwwwww…
Van harte gefeliciteerd…