Gestript- nu veel bloedverlies

Ik ben afgelopen maandag gestript door de gyn. Hij kon er met 1 vinger in. Het was de bedoeling dat hij mij misschien al een beetje kon helpen, al heb ik daar weinig vertrouwen in, want ik begin nooit vanzelf…Hij hoopte dat ik een week later dan 2 cm. heb, zodat hij eventueel de vliezen kan breken (als ik dat wil, want de optie van een keizersnee staat nog steeds open).

Ik zou wat bloederige afscheiding kunnen krijgen.

Maar gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest, want er komt echt behoorlijk veel! Allemaal slierten, ik blijf vegen! (sorry voor dit vieze verhaal hoor… :? )Ik vond het niet normaal, het lijkt wel een beginnende menstruatie. Nu, na 4 dagen, is het nog steeds niet weg.

Gelukkig was alles goed (CTG, echo enz.)maar ik blijf het vervelend en vies vinden. Het komt wel vaker voor, maar bij mij wel uitermate.

Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?

Bij veel bloedverlies zou ik toch weer even bellen hoor!! Beter een keer te veel dan te weinig!

Ja, dat adviesd hebben ze ook gegeven. Vandaag was het gelukkig lang niet zoveel, maar het is nog niet weg. het is nu eerder dun en slijmerig.

We wachten af…

Hoe is het inmiddels met je? Al iets op gang?

Dat klinkt alsof er toch wat in werking gezet is. De slijmprop die is ook slijmerig en bloederig. Misschien dat je deze keer meer geluk hebt en het nu wel allemaal goed op gang komt. Misschien beval je dit jaar nog wel. Hoe dan ook, wanneer je ook bevalt, veel succes.