Gestopt met roken

Heyyyyy, Wat goed van je zeg… VOLHOUDEN HOOR!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ben zelf inmiddels 1 jaar en 2 maanden gestopt met roken en ben nog steeds heel trots op mezelf.

Heb bij mijn zwangerschap nog wel gerookt, wel weinig, maar dus toch een paar.

Je weet heel veel dingen op te noemen waarom het beter is om te stoppen en 1 van die dingen is; je gezondheid.

Je weet dat het slecht is, maar ooooooh wat is het lekker en ontspannend.

Na een aantal pogingen om te stoppen kreeg ik van een kennis (die ook aardig wat rookte) te horen dat ze longkanker had. Ze heeft zelf ook 2 kinderen en ineens werd er bij mij een knopje omgedraaid en moest ik stoppen.

Dat was op een vrijdag en zei tegen mezelf dat ik vanaf die maandag niet meer zou roken. En…dat heb ik dus niet meer gedaan. Had er op de één of andere manier helemaal geen moeite mee. En dat na 15 jaar gerookt te hebben.

Had nooit gedacht dat ik nog eens zou stoppen, maar toch wel.

Zet hem op meis, je kan het!

Hartstikke goed joh! Ik ben alweer 6 jaar geleden gestopt met roken. Cold turkey. Gewoon niet meer over praten, niet meer aan denken. Compleet bannen uit je leven. Ik stopte ook samen met mijn partner. En we hadden afgesproken het er neit meer over te hebben. Dus ook niet:“oh goj, wat is het moeilijk, wat zou ik nu graag willen roken” dat soort dingen. Ik ben ook heel blij dat ik er vanaf ben!

Je gaat goed hoor!!!

En…???

Nog steeds gestopt???

Hoop het wel. :thumbup:

ooo sorry voor de late reactie had helemaal niet gezien dat er nog weer iemand gereageerd had

Ja het gaat nog steeds heeeeeeel :thumbup: :thumbup: :thumbup: soms nog wel moeilijk maar goed door heen bijten

Liefs Anneke

ps bedankt voor jullie steun en opbeurende en herkenbare berichtjes

Heel goed :thumbup:

Nu ga je het zeker weten volhouden. Het begin is het moeilijkste en dan is het lastige dat het een gewoonte is, maar niet meer het lekkere.