Gestopt met de ring sinds Januari 2006

Hallo allemaal,

Ik heb hier al eens eerder een onderwerp gedaan op dit forum :oops:

Kan misschien heel raar klinken hoor haha maar denk misschien heeft iemand een tip voor me om zwanger te raken :oops:

Me vriend en ik zijn vanaf vorig jaar Januari gestopt met de Ring.

En bezig om voor het eerst zwanger te worden.

Nu komt mijn menstruatie onregelmatig ben soms wel eens 12 weken overtijd soms wel langer.

Maar ja dan een test doen en is de test negatief wordt je soms best Deprie van :?

Ga ik na de huisarts toe en dan krijg ik tabletten die ik moet slikken om me menstruatie op te wekken.

In het begin waren we heel erg bezig om zwanger te worden maar nu hebben we zoiets van het komt wel :slight_smile:

Dus nu zijn we er heeeeeeeeel weinig mee bezig.

Nu was dus me vraag heeft iemand een tip ofzo hahaha en hebben meer mensen dit mee gemaakt of is het normaal dat het lang duurt voor we zwanger zijn??? :oops:

:-* :-* --Angel-

Tja meid, je bent echt niet de enige…

Een tip is inderdaad om te proberen er minder mee bezig te zijn. Maar dat lukt mij echt niet!

Verder foliumzuur en multivitaminen voor man en vrouw, extra zink voor de man. Er is ergens een topic geopend over dit onderwerp.

Balen dat je ongi zo onregelmatig is!

Suc6!

Gr.

ineke

thnx voor de reactie

Ik slik al een tijdje foliumzuur :wink:

Maar toch bedankt en ja het is wel moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn maar wij zijn er nu veel minder mee bezig dan normaal

Hallo Angel,

klinkt allemaal vrij vervelend voor je. Ik zou hier toch eens wat uitgebreider met de dokter over praten. En me niet alleen laten afschepen met medicijnen om de menstruatie op te wekken. Weet niet of je voor je met anticonceptie begon ook al een onregelmatige cyclus had? In principe heb je door het gebruik van de ring minder hormonen dan bij het gebruik van de pil. Dit zou als gevolg moeten hebben dat je cyclus vrij snel terug in orde zou moeten zijn als je er mee stopt. Ik zou anders ook gewoon eens langs de gyn gaan voor een algemeen onderzoek, misschien kan je daardoor iets gericht doen om toch zwanger te raken (het hoeft hier niet te gaan om een vruchtbaarheidsonderzoek maar gewon controle)

Veel succes!

Kee

Hoi Kee,

Dank je voor je berichtje

Ik zat er zelf ook al over te denken om eens goed met de huisarts te praten en dan naar een gyn te gaan :oops:

Maar ja heb sinds vanmorgen heel ligt bloed verlies en een raar gevoel in me buik ik weet niet wat dit is of het nou me menstruatie is of niet :oops:

Toen ik nog geen Ring gebruikte was ik ook onregelmatig maar niet zoals nu :wink: en ja steeds die pillen slikken is ook niet alles .

Maar bedankt voor je reactie :slight_smile:

:-*