gestopt met de pil, geen cyclus????

Ik ben in augustus 2005 gestopt met de pil. Vanaf die tijd geen cyclus gehad. Ben al drie keer naar HA geweest, morgen weer. Ik EIS een verwijsbrief. Wie heeft dit probleem ook?



Ik werk in het basisonderwijs en heb groep 1. Schatjes zijn het en soms word ik emotioneel… SUCCES meiden… :cry: :cry:

He meis!



Misschien kan je je vraag neerzetten bij het topic ‘zwanger worden’ daar zijn vast meiden die je advies kunnen geven. Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je geen advies geven…



Sterkte meis en ik hoop dat je cyclus alsnog snel op gang komt. Houdt moed he! het wil niet zeggen dat het niet kan het heeft alleen meer tijd nodig en misschien een beetje hulp!



Komt goed!



Groetjes



Ellen

Desiree ben je ook niet meer ongesteld geworden ?

Bij mij heeft het meer dan een jaar geduurd voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Daarna nog heel lang onregelmatige ei-sprong gehad.



Ik wilde toen niet zwanger worden, alleen van de pil af. Dus ik zat er niet zo mee. De dokter zei dat het normaal is als je langer de pil gebruikt hebt. Ik heb een aantal jaren zonder pil gedaan om vervolgens een mirena-spiraaltje te gebruiken. Pas na een jaar of 4 met het mirena heb ik normale cyclus gekregen…



Ik zou naar je huisarts gaan en vragen voor een verwijzing. Het is niet iets heel bijzonders naar mijn weten als het niet direct opgang wil komen, maar natuurlijk erg !!! vervelend als je zwanger wilt worden.



Succes!

Ik ben in Januari gestopt met de pil en had op een gegeven moment een cyclus van 62 dagen :shock: moet zeggen dat ik dat al heel erg frustrerend vond …

Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en die zei dat hij me pas na een jaar door kon sturen . Bij mij bleek het achteraf te komen van de stress want dat doet ook rare dingen met je lichaam



Maar een jaar :wall: jemig volgens mij zal ik gek worden pfff