gestopt met de pil augustus .nu veel vragen

hoi allemaal,

Even een vraagje. Ik ben 1 aug. gestopt met de pil na 11 dagen pil gebruik. Kan dit kwaad ? :think: had ik de strip af moeten maken. Mijn cyclus was altijd heel regelmatig nu niet meer. De vierde dag werd ik alweer ongesteld? heel hevig. 5 dagen lang. toen 20dagen niets en toen weer ongesteld (7 dagen) 19 dagen niets, daarna (5 dagen ong). nu zou ik ong over 4 dagen mijn eisprong hebben maar nu heb ik weer bloedverlies. sorry voor dit lange onsamenhangende verhaal,maar ik moest het even kwijt. gisteren geklust (omdat je een paar dagen voor je eisprong kan beginnen met klussen. nu weer ongi zucht… op zich zit er wel een beetje regelmaat in maar soms heb ik dan tussen door wat bloedverlies. hoe moet ik nou mijn eisprong berekenen moet ik nu weer op nieuw beginnen met tellen? nogmaals sorry voor dit verwarrende verhaal groetjes Amel.

Hoi Amel,



Ik lees dat je een augustusstopper ben. Kom gezellig met ons meekletsen bij de augustusstopper 2006.



Hier is de link: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=26321



Groetjes Frutsel

Hoi Amel,



Ik ben geen expert op dit gebied en mijn cyclus is op dit moment ook 1 groot vraagteken, maar misschien verlies jij een beetje bloed bij je eisprong, en dat is dan wel een goed teken hé,… Al moet het hier dan wel gaan om een klein beetje bloed… Misschien is temperaturen ook geen slecht idee als je wil weten wanneer je eisprong is



groetjes

Kee