Gestopt in Maart 2014

Hallo,



Mijn naam is Sylvia ik ben 31jaar en ben sinds 2011 getrouwd

Voordat wij gingen trouwen hadden wij al een relatie van ruim 15jaar.

Nu is ons volgende stap een kindje.

Nu wil ik graag weten of er meerdere vrouwen zijn gestopt in de maand maart.

Als het mag, wil ik hier graag mee schrijven :oops:



Eigenlijk ben ik al sinds augustus gestopt met de prikpil, maar ik had wat medische dingetjes die eerst opgelost moeten worden.

Nu dus carte blanche om ervoor te gaan! :mrgreen:



Nu maar hopen dat het ons gegund is en dat het snel raak is! :inlove:

Hallo



Natuurlijk mag dat,gezellig :smiley:

Nou, ben benieuwd! Zit al direct in mijn wachtdagen en heb al een week super pijnlijke borsten en tepels! Maar geen idee wanneer mijn NOD precies is, denk As donderdag…

Heb jij al symptomen Sylvia?

Of wacht je nog op een eerste keer menstruatie?

hoi



Ik ben 1 maart gestopt en 7 maart had ik nog een menstruatie en daarna had ik wel dingen zoals misselijk en koud/warm gevoel dit heeft ruim een week aangehouden en heb daarna nergens geen last meer gehad,dus nu wacht ik af of er een menstruatie komt en we zien wel.

En jij ook nog kwaaltjes…

Oh dan lopen we redelijk gelijk op… Ik was ook 7 maar ongesteld en moet volgens de apps weer op 5 april. Maar mijn cyclus is nooit zo regelmatig geweest, vaak juist wat kort…



Ik heb sinds mijn eisprong veel last van mijn borsten, nog steeds… Auw! Maar ze zijn ook weer niet groter of donkerder dus wat het betekend?! Niet te veel hoop hier! Wel 2x even last gehad van maagzuur en trek in jus de orange terwijl ik dat nooit drink… Ach ik zal mezelf wel gek zitten te maken :stuck_out_tongue:





Zijn we nog meer lente stoppers/starters?

Vogels leggen hun ei in mei, dus er moet wel gebroed worden, dames! :wink:

Last van maagzuur heb ik ook gehad en me misselijk voelen,maar geen pijndelijke borsten…en minder eetlust.



Is dit voor jullie de 1ste.



Ik moet als alles mee of tegen zit(ligt er aan hoe je het bekijkt) 1 deze dagen ongesteld worden.



groetjes

Hey!



Nou heb vanmorgen een sensi test gedaan maar er was alleen een vaag streepje te zien na 20 minuten pas haha dus ben gewoon niet zwanger.

Ik dacht het omdat mijn borsten zoveel zeer doen maar misschien is dat gewoon hormonen voor PMS? voel jij aan je baarmoedermond? die van mij staat nu opeens heel scheef en nog heel hoog terwijl ik denk die moet naar omlaag komen zodat ik mijn regels ga krijgen. Ik snap er niks meer van.



Maar zwanger worden is voor ons ook moeilijk ik heb al heel lang probleempjes met mijn eierstokken door ontstekingen enzo en mijn eileiders zitten dicht. Dus eigenlijk zijn we al een jaar bezig maar hopen we nog op een beetje geluk want de gyn wil mijn eileiders weghalen. we zullen zien en moet de eerste worden ja. voor jou ook?



Nu maar hopen op de rode duivels!

Nou nog niks hoor… Vandaag mijn NOD…

Niet veel mensen hier trouwens haha!

Nou nog steeds niks en negatiefe testje.



En bij jouw Sylvia?

Hoi



Sorry voor deze late reactie

Maar nu hebben we vakantie dus zijn aan het rommelen en aan het opruimen.

En me man is afgelopen maandag nog geopereerd dus zoveel zit ik er ff niet op.



Ik ben nog steeds niet ongesteld,en als alles mee zit ga ik van het weekend een test doen. dus best wel spannend.



En hoe gaat het met jouw.

Hey!



Ohjee toch niks ernstigs met je man hoop ik?

Beterschap!



Ik ook nog niet ongesteld…

Verder weinig klachten behalve dan dat vanmiddag opeens mijn lunch eruit kwam :think:



Aanstaand weekend testen klinkt als een goed plan!

Ik moet nog even langs de winkel om er een te halen…

Laat je het even weten? :slight_smile:

Hoi



Hoe krijg je zo’n meter onder in

ik vind het wel leuk namelijk



groetjes

Op de site van kindje op komst, op ‘acties en fun’ en dan indicatoren geloof ik… Dan wordt de rest vanzelf uitgelegd :slight_smile:

Trouwens, ik ga morgen testen…

Heb inmiddels al 2x gedroomd dat ik een positieve test kreeg…

Nou dan zal het wel heh? Hahaha!

Nou negatief hoor :frowning:

Alleen maar een heel licht streepje net als de vorige keer pff…

Nu maar wachten tot de ongi en dan nieuwe ronde!



En jij Sylvia? :slight_smile:

Hoi



Daar ben ik weer,

De operatie is meegevallen,hij had een cyste op zijn wang en die is verwijderd.

,en vorige week nog lekker een paar samen vrij gehad was ook heerlijk



Nou ik ben nog steeds niet ongesteld.

En heb al wel een test gedaan en die was negatief,was ook wel een beetje om te weten hoe zo iets werkt :wink:

Tja het is gewoon afwachten,en soms duurt wachten heeeellll erg lang



:lol:

En met de kwaaltjes tja nog af en toe misselijk en zo’n koud warm gevoel die blijf ik denk ik wel houden.



En hoe gaat het met jouw…

Nog kwaaltjes…

Hey hey :slight_smile:



Oh een cyste is de wang, wist niet dat dat kon!

Klinkt pijnlijk, beterschap voor hem!



Jeetje ja ik heb ook kwaaltjes…

Maagzuur, pijnlijke boobs en zeurderig gevoel in mijn buik.

Maar sinds zaterdag heb ik wel een paar keer beetje roze bloed gehad bij afvegen en een paar druppels helder bloed. Maar kan een ongesteld zijn hoor want dan is het altijd BAM overal bloed zeg maar en geen twijfel mogelijk…



Maar vanmorgen wel een test gedaan van matcare zo een met een pipetje en die was positief, maar begon heel snel uit te lopen en werd helemaal vlekkerig.

Dus daar snap ik niet zoveel van…

Hoi



Ik heb wel de symptomen maar helaas waren de 2 testen negatief.



En hoe gaat het bij jouw…



Ieder geval fijne paasdagen.