gestopt in februari 2007 medische molen

hallo

zijn er hier ook nog meer dames die gestopt zijn in februari 2007 en die nu net zoals mij in de medische molen zitten?

nee wel januari 2007 :wink:

wij gaan 26 mei weer naar het ziekenhuis kijken of ze ons nu wel willen helpen…

zijn een paar maanden geleden ook al geweest en toen wilden ze niet helpen omdat ik moest afvallen :wall:

nu gaan we naar een ander ziekenhuis om te kijken of ze ons daar wel willen helpen :pray:

afvallen ben je veel te zwaar?

ik heb ook overgewicht maar afvallen wil niet echt probeer het wel maar van de medicijnen heeft het alleen maar tegenwerking ben je al aan het afvallen geweest?

ik ben wel te zwaar ja maarja wat is veel te zwaar?

ik ben 1.67 en weeg er nu ongeveer 87

ik probeer de hele tijd af te vallen maar zo ben ik afgevallen en zo zit het er weer bij :wall:

jeetje ik ben 1;63 en een stuk zwaarder :oops: :oops: gewicht zit ik al jaren mee was ook erg bang dat ik die reactie zou horen ga eerst maar afvallen maar nee zeggen ze niks over

ja ik hoop in het andere ziekenhuis ook dat ze er niks over zeggen :pray:

wanneer moet je daar ook alweer heen zal voor je :thumbup:

26 mei pas :smiley:

oke dat duurt nog even

je hebt al een dochter zag ik op je banner dus het kan wel!

:lol: ja het kan idd wel :lol:

zal even het verhaal in het kort neerzetten :wink:

in eind 2001 gestopt met de pil

begin 2003 naar ziekenhuis gegaan alle onderzoeken gehad en daar kwam uit dat Darius vermindert vruchtbaar is

opzich kwamen wij al in aanmerking voor kunstmatige inseminatie maar, omdat de kans nog niet nihil was wilden we zelf verder proberen

eind 2004 toch maar weer naar het ziekenhuis gegaan weer een paar onderzoeken en toen in april 2005 toen wij eigenlijk te horen zouden krijgen toch de medische molen in te moeten was ik ineens spontaan zwanger :mrgreen:

de gyneagoloog heeft toen geloof ik wel 30x gezegt dat we heel blij moesten zijn dat het toch nog natuurlijk was gelukt :lol: :lol:

nu zitten we ermee dat mijn cyclus dus echt een zooitje is nu zit ik alweer op dag 41 :? en had van de week een negatieve test :twisted:

och jee das dan balen he zo;n onregelmatige cyclus ik was ook steeds weken over tijd en steeds maar de hoop zou het raak zijn?

uiteindelijk nov 2007 naar gyneacoloog en toen kreeg ik de diagnose pco dus daarom die cyclus

heb net de vierde hormoonkuur clomid gehad en het is nu afwachten of ik zwanger word :pray: :pray:

ik kreeg het advies af te vallen…

dus nu ga ik naar een ander ziekenhuis :mrgreen:

spannend hoor ik duim voor je dat het snel raak is :pray:

ja dat hopen wij ook duurt allemaal zolang en je wilt zoooooo graag :wink:

wat een wonder zeg dat je spontaan zwaner bent geworden super

je gaat nu naar een ander ziekenhuis maar ben je al afgevallen of wil dat niet vlotten zelf vind ik het erg moeilijk(al vanaf puberteit) maar ik denk er nu erg om en eet bewuster en het werkt iets en daar ben ik al tevreden over :lol:

ik ben wel iets afgevallen maar nog niet erg veel

op de een of andere manier wil dat niet lukken :?

zo ben ik afgevallen en zo zit het de week erop weer aan :x

ik heb daar nu gelukkig minder last van met het graag willen

niet dat ik niet graag wil maar toen met Luna moest en zou ik een kind krijgen :oops:

nu heb ik dat gelukkig niet meer zo vind elke keer wel jammer als het niet gelukt is hoor maar minder heftig dan toen gelukkig

dat komt denk ik ook omdat het de eerste is je hebt een kindje en daar ben je veel mee bezig kijk ik niet ik kan er alleen maar aan denken :inlove:

:hug: maar zijn toch best positieve verhalen over gebruik van clomid en zwanger raken?? (tenminste bij de 1e kwartaal stoppers zat er 1 of meer die zo toch redelijk vlot zwanger zijn geraakt)

angel luna hoe is het nu met je? je mag bijna naar het ziekenhuis spannend

hoi hoi

ja gaat redelijk

had een klein beetje gehoopt toch nog voor die tijd zwanger te worden :doh:

maar van de week een test gedaan maar die was negatief :frowning: ok hele kleine kans misschien dat ik tevroeg heb getest maar daar geloof ik eigenlijk niet meer zo erg in :shifty:

ik ben gelukkig aardig afgevallen dus moet dan toch geholpen worden :pray: :pray:

en hoe gaat het met jou??

fijn dat je bent afgevallen wou ik ook wel maar ik merk dat ik me nu op 1 ding moet gaan richten

het gaat nu niet zo goed met me heb vanmorgen test gedaan negatief ongesteldheid is nog wel weg maar heb krampen (ook last van de darmen) ben zo bang om weer teleurgesteld te gaan worden