Hey meiden, wie kan me helpen?
Arwen is net in bad geweest. We merkten na het afdrogen dat ze op haar handjes en voetjes allemaal gesprongen witte blaasjes heeft. Sommigen klein, anderen redelijk groot (bijna 1 cm.). Vandaag is ons verder niets opgevallen aan haar handen en voeten. Ze heeft wel onlangs de hand, voet en mondziekte gehad, maar had eigenlijk alleen nog maar wat vage plekjes daarvan.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me vertellen wat dit is? :think:
Try, ik zou het helaas niet weten wat dit kan zijn, misschien even de HA bellen! :-*
heb je er een foto van Try??
Is het niet dat ze aan het vervellen is?? Of zijn het echt open blaasjes?
Het zijn echt open blaasjes, ja, heel vreemd. Een foto heb ik niet, ze is meteen na haar bad gaan slapen. Ik bel morgenvroeg sowieso de ha, maar hoopte dat iemand me kon vertellen wat het zou kunnen zijn. :think:
Ik heb om 16.20 uur een afspraak bij de ha.
Nou ben ebnieuwd wat die ervan zegt.
heeft ze er ook veel jeuk aan??
Net terug van de ha, maar moet zo weer weg, dus ff snel. Het is idd weer hand, voet en mondziekte! Blijkbaar heeft ze het de vorige x niet zo erg gehad, en dus onvoldoende immuniteit opgebouwd. Kan verder geen kwaad, is heel onschuldig.
Nee, het jeukt niet!
En ik heb het nu ook op mijn handen weer :wall:
:hug:
tjee zeg.
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord.
Hoe loop je dat dan weer op?
En het is besmettelijk dus,want jij hebt het ook al :thumbdown: :thumbdown:
Dikke :hug: :hug: :-* (op afstand) :lol: :lol:
:lol: Je kunt het krijgen door hoesten/niezen, net zoals ieder ander virus. Het vocht uit de blaasjes is, geloof ik, ook besmettelijk. Ze is nog steeds niet lekker.