smorgens dan komt milan altijd nog even bij ons in bed… dan moet hij ook altijd ‘maartje’ (zo noemen wij de baby in de buik ) even een kusje geven… nu vroeg ik hem vanmorgen: krijg jij een broertje of zusje… milan zei: zusje! ik zei: nou dat zullen we dan volgende week maandag wel zien! zusje zei milan nog een keer… ja maar zei ik, wat nou als het dan een broertje wordt, wat moeten we dan? zegt milan: neehee… zusje!!! :mrgreen: :mrgreen:
Heerlijk he, die kinderen.
Emma noemde Stan in mijn buik Zebla. Na zijn geboorte duurde het een paar dagen voor ze hem Stan noemde.
Een vriendinwas tegelijk met mij zwanger en toen Emma het hoorde zei ze: Oh, leuk, Lotje! En laten ze het meisje nu eens Lotte genoemd hebben
:lol:
:inlove:
En als het een broertje wordt doe je hem gewoon jurkje aan
Pas maar op…
Mijn zusje was heel boos bij de geboorte van mijn broertje. Ze stampte har dop de grons en zei:“Ik wil geen broertje, ik wil een zusje…” :lol:
Was heel grappig, mijn vader was namelijk door het dolle heen dat hij na drie meiden en mijn andere broertje (hij was ernstig gehandicapt, en heel gek op hem) een gezonde jongen had gekregen.