geslachtsbepaling

Als iemand vermoedt dat een persoon 2 namen heeft op het forum moet je je vermoedens meedelen aan de modies. Ik vind niet dat je je vermoeden zomaar zonder enkele aanleiding zo op het forum kan kwakken.



Als je vermoedens hebt, deel ze mee aan de modies en die gaan het nakijken.



Ten tweede, het an geen kwaad, als je het mij vraagt, om via een onschuldige manier een kindje wil krijgen van een bepaald geslacht. Welke manier daar voor zijn weet ik niet. Misschien kan je wat via google vinden ofzo.



Iig heel veel succes met zwanger worden!

Je hebt helemaal gelijk Debbie&Lana! Sorry daarvoor aan de topic startster! Ik zal mijn reactie daarvan dan ook verwijderen om verdere misverstanden te voorkomen!



En Semmie idd kloppen de vruchtbaarheids kalender van de chinese conceptie erg vaak…Bij mij ook het geval! Ik hoop dan ook dat jij ook snel in verwachting zal raken en dat het allemaal voorspoedig mag verlopen!



nogmaals excuus voor mijn harde opmerkingen, was niet de bedoeling om iemand zomaar te beschuldigen ofzelfs te kwetsen! :hug:

hoi



dank voor je excuses willywortel. en voor de andere lieve berichten en tips. Helaas heb ik de chinese tabel bekeken en kloppen deze bij mijn zoontjes niet. Dan zou ik al een meisje moeten hebben.

Semmy wil jij nog reageren ivm die site?

dank je en ik wil graag volgende maand beginnen met klussen

dus wordt vervolgd

Ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom er zo’n heisa gemaakt moet worden en waarom het argument van “hormonen” nu weer aangehaald moet worden… Mogen mensen dan hun mening niet meer geven? Het is toch logisch dat zo’n (onduidelijke) vraag reactie’s uitlokt? En dat wreed aanvallen valt best mee, ook niet overdrijven! Volgens mij werd er ook behoorlijk aanvallend terug gereageerd. Maar goed, succes ermee! Zoals ik al zei, denk ik dat het geslacht op geen enkele manier van tevoren te beïnvloeden is, maar goed… je kunt het altijd proberen.

hoi semmie



de site die ik bedoelde is ***** ervoor. Ik houd me nu alleen nog bezig op het forum van zwanger zijn, daar is het vriendelijker + kan daar meer mijn ei kwijt met en onderwerpen die mij nu bezig houden gedurende mijn zwangerschap

ik wens jou in ieder geval het beste toe en hopenlijk komt jouw droom ook uit,



ps vervelend van die namen. Zou goed zijn zoals iemand al zei de moderator raadpleegt om alle sugestieve beschuldigingen de wereld uit te helpen. je moet maar denken zoals de waard is vetrouwt hij zijn gasten





Edit beheer commerciele website verwijderd

Betreffende reactie is reeds verwijderd en als niet van toepassing verklaard :thumbup: Tips zijn gegeven, dus wellicht is het een optie om de topic hernieuwd te starten met een duidelijker openingspost?

Iets in de trant van; Niet medische methodes voor geslachtsbeinvloeding voor de conceptie?

Als dat gelukt is kan er een berichtje naar 1 van ons modereerteam en dan deze topic gesloten/verwijderd worden. Het gaat nu inderdaad om ‘verkeerde veronderstellingen door communicatieve misverstanden’ netjes uitgedrukt en dan zou deze beter passen in het discussieforum. Dat was niet de bedoeling van de topicstartster dus lijkt mij een slotje en nieuw onderwerp meer op zijn plaats. :thumbup:

En wil ook nog even complimentjes uitdelen eigenlijk. Super, excuus aangeboden, netjes op uitleg gewacht etc, reactie verwijderd helemaal :thumbup: Mag ook wel eens gezegt worden toch? :wink:

hoi lijkt mij een goede zaak