Heb vorige week half iets gezien op het journaal over een soort bloedtestje die je dan opstuurt naar amerika en dat het geslacht al met 6 weken bepaald wordt oid.
Ik heb maar met een half oor zitten luisteren en hier weet vast wel iemand hier meer over! 8)
Thanx!
Nou ja als je te veel geld hebt kan je het natuurlijk altijd proberen :eh:
189 pond is biojn a 300 euri!! :shock:
Dan wacht ik wel tot de 20 weken echo!
Ja idd daar zou ik ook zekers op wachten als ik het perse zou willen weten. heb daar niet zoveel geld voor over.
Bij incertezza (nederlandse site) staan ook early gender testen.
Volgens mij was de discussie van het artikel, dat mensen het zo vroeg wilden weten, omdat ze een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht
> als het blijkt bij zo'n vroege test dat het niet het geslacht is wat ze wensen..... nou ja vul zelf maar in, ik word al misselijk bij het idee.... :sick:
belachelijk toch dat je zelf kan testen wat het wordt
verboden moet het worden.
wat ga je straks krijgen.
voorbeeld
je heb drie meisjes en wil een jongen
je bent zwanger van weer een meisje dan gaan ze het weg laten halen omdat ze een jongen willen.
je moet blij zijn dat je een gezond kindje na 9 maanden in je armen
kan sluiten.
ik kan er niet bij dat mensen een kindje weglaten halen omdat het van het verkeerde geslacht is, maar helaas zullen die mensen er altijd zijn.
ik moest het even kwijt
liefs kathy :vlinder: dylan :vlinder:
ja vreselijk he…
Dit werkt echt in de hand dat mensen vroegtijdig hun zwangerschap gan beeindigen omdat het niet het juiste geslacht heeft…
Echt om te huilen,…
Het is gewoon ziek… Over een paar jaar kun je nog zelf beslissen hoe het kind eruit moet zien… Waar gaat het heen??? :shock:
ja die reden is echt ziek!
Maar ik zeg je heel eerlijk, kostte het 50 euro of minder en je ko het bestellen, dan had ik hem al in huis gehad hoor , hahahahahaha
kan niet wachten.
Bij mij maakt het niet uit wat het wordt, maar ben gewoon erg nieuwsgierig.
Voor zoveel geld wacht ik nog wel even.
Okee, gewoon uit nieuwsgierigheid zou ik het ook willen weten, maar dan ga ik nu wel gewoon naar de vk… Ik wil het ook heel graag weten!! Al is het alleen maar omdat we nog steeds geen jongensnaam hebben. Als ik nou wist dat we een meisje krijgen dan maakte ik niet zoveel zorgen… …
nou wil ik gelukkig niet weten wat het word dus tis voor mij niet zo moeilijk… vind het wel erg dat mensen zulke dingen doen omdat ze graag een kindje van een bepaald geslacht willen hebben en wanneer het van het andere geslacht is halen ze het weg… veselijk vind ik dat…
Ik wil wel graag weten wat het is maar ik wacht gewoon netjes tot ik 20 weken zwanger ben hoor. Ik vind die een beetje belachelijk.
heb vrijdag 20 weken echo gehad
dacht dus ff het geslacht te gaan weten
NIET DUS.
Navelstreng tussen de benen.
De baby wil het me nog niet laten weten :snooty:
Nou ja, de SGP is báng dat mensen een abortus zullen plegen als zeontdekken dat het een ander geslacht is dan ze gehoopt hadden. Maar zal dat ook gebeuren? In china doen ze het wel, daar doen zemeisjes ook weg als ze eenmaal geboren zijn. Maar hier? Zal het niet gewoon nieuwsgierigheid zijn? Ik kan wel wachten tot 20 weken hoor, maar als iemand het nu graag eerder wil weten…
ja lena ik denk dus echt dat mensen dit zullen gebruiken om te beslissen of een kindje er wel of niet komt.
mensen doen genoeg zieke dingen met hun kinderen…dus zullen er ook echt mensen zijn die deze test met een zieke insteek doen.
Ja, dat soort mensen zullen er wel tussen zitten… Maar zou je dan niet die abortus moeten verbieden, in plaats van het testen? Want als je het testen ook verbiedt, dan leg je dus een verbod op over iets dat eignelijk heel privé en persoonlijk is (waar de overheid dus niks mee te maken heeft), terwijl 99% van de mensen goede bedoelingen heeft :think: .
@Danielle wrote:
ja die reden is echt ziek!
Maar ik zeg je heel eerlijk, kostte het 50 euro of minder en je ko het bestellen, dan had ik hem al in huis gehad hoor , hahahahahaha
kan niet wachten.
Bij mij maakt het niet uit wat het wordt, maar ben gewoon erg nieuwsgierig.
Voor zoveel geld wacht ik nog wel even.
Hier precies hetzelfde, ben harstikke nieuwsgierig en zou het dus best snel willen weten, maar mensen die dit gebruiken om eventueel een abortus te plegen als het geslacht ‘verkeerd’ is :silenced: , geen woorden voor zal ik maar zeggen.