geslachts bepaling ? wanneer?

Ik wil graag een geslachtsbepaling laten doen. Ik ben nu 16 weken zwanger en op de medische echo wilden ze niet kijken .

nu heb ik verschillende bureau’s opgezocht maar die doen het bijna allemaal vanaf 18 weken pas, dan kan ik net zo goed wachten tot de 20 weken echo …?

dus wie o wie heeft er tips voor me in de buurt van breda?

niemand? :cry:

Ik heb het gedaan met 16 weken in Leidschenveen, ik stuur je even een PB!

wij hebben het ook met 16 weken laten doen…

raar dat ze dat niet willen?! hier was het geen probleem maar volgens mij bij geen enkle bureau wat hier in de buurt zit. delft en leidscheveen idd.

Van Delft weet ik idd dat zij al vroeg een geslachtbepaling kunnen en willen doen. Heb het zelf niet gedaan, wij wilden het niet weten, maar mijn beste vriendin heeft bij haar 1e kindje bij 16 weken daar een geslachtbepaling laten doen. En nu bij haar 2e kindje weer, bij 17 weken :smiley:

hie rin de buurt rondgemaild ,maar ik ik krijg alleen maar mails terug met " vanaf 18 weken pas "

Ik heb er nu 1 in helmond gevonden en gemaild en dus toch maar die in leidschendam gemaild… ik ben benieuwd !

bij ons was het met16 weken goed duidelijk te zien hoor :inlove:

vandaar dat ik het zo vreemd vind dat andere dat niet willen doen? wat is de reden dan :think:

de gyn zei dat hij het nu nog niet kon zien. HIJ iig niet zei hij, de apparatuur die hij gebruikt is ouder dan die van de echoscopiste en daarmee minder scherp.

weet ik veel , volgens mij had hij weinig zin om te kijken ofzo…

helmond valt ook af , die doen het pas vanaf 18 weken :frowning:

nog steeds niets gevonden …:frowning:

ik geef het maar op denk

ze doen het niet voor de 18 weken ??? ik wist het altijd met 16 weken ik heb over twee weken een pret echo van ons kindje en horen wij of het zeker is wat wij gehoord hebbben

dat de gyno niet wou zeggen wat het werd dat snap ik niet

Ik zou gewoon lekker wachten. Hoe eerder je het doet, hoe minder zeker ze kunnen zijn. Vaak is het gewoon nog niet goed te zien.

Nog 2 (of 4) weekjes wachten is toch niet zo’n ramp? waarom moet het perse nu?

madre : omdat ik nieuwsgierig ben :wink:

Ik heb met 15 weken + 6 bij Yessi een pretecho laten maken.

In Delft bij Babyvision. Was totaal geen probleem hoor.

@Madre wrote:

Ik zou gewoon lekker wachten. Hoe eerder je het doet, hoe minder zeker ze kunnen zijn. Vaak is het gewoon nog niet goed te zien.

Nog 2 (of 4) weekjes wachten is toch niet zo’n ramp? waarom moet het perse nu?

Was ook mijn idee! Toch fijner als je het ‘zeker’ weet?

Wij hebben het ook in breda laten doen… met 17 weken en paar dagen.

zal ff voor je opzoeken waar…

wij zijn bij babyimage geweest net voor de 17 weken.

en het was goed :smiley:

zij zitten in gorinchem en in zundert, had s’ochtends gebeld 30/12 en kon s’avonds terrecht.

enne als je het echt wilt weten, dan kun je gewoon niet wachten tot de 20 wkn :lol:

16 weken en kan niet missen hoor :wink:

morgen even babyimage bellen dan :wink:

dat is wel in de buurt . :mrgreen:

gebeld en ze hebben vanavond al tijd !!!

@ annette77 : dank je voor de tip ! :mrgreen:

ben benieuwd!!!