Geslachtbepaling met 13 weken?

Goedemorgen,

Gisterenavond hebben we een echo gehad om eens lekker te genieten van ons frummeltje. Ik was toen 12 weken en 4 dagen zwanger, kindje lag mooi op schema qua groei, op 13 weken precies.

De verloskundige durfde met een flinke slag om de arm al een gok naar het geslacht te doen…Hoeveel waarde zouden jullie daaraan hechten? Wie van jullie heeft dit al meegemaakt en klopte het ook?

geen idee… ik weet dat het bij een jongetje wel vrij vlot te zien is

maar of dat al is met 13 weken

misschien ligt het er ook aan hoe nieuw de aparatuur is en hoeveel ervaring er is

@poeizie wrote:

geen idee… ik weet dat het bij een jongetje wel vrij vlot te zien is

maar of dat al is met 13 weken

misschien ligt het er ook aan hoe nieuw de aparatuur is en hoeveel ervaring er is

Het was gloedjenieuwe apparatuur, ze hadden deze pas 4 weken in de praktijk en de vrouw die de echo maakte kwam erg geloofwaardig over, vrouw van middelbare leeftijd, dus denk ook niet dat ze t voor t eerst deed.

ja ik weet dat ze tegenwoordig al veel kunnen en ik stel me er helemaal voor open als ze het nu al zouden kunnen zien

is het een beetje waar je zelf een gevoel bij had? of denk je nouuuu ik weet het nog net niet

ik had bij tygo vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden en dat werd met 23 wkn ook bevestigd (hij lag steeds met zijn beentjes ervoor :mrgreen: )

Uhm, ik had idd het idee dat het het andere geslacht was. En juist door de echo is dát gevoel versterkt, maar door de uitspraak van de VK dus weer niet. Ach, vooralsnog gaan we ervanuit dat we het eigenlijk echt nog niet weten, maar mijn gevoel gaat nu wel uit van wat de VK zei.

in dit topic kun je wat meer lezen:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90946&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=nub

oeps, je had hem al gevonden. Sorry :oops:

@Kroes wrote:

oeps, je had hem al gevonden. Sorry :oops:

Nou ja, ‘al’…ik werd er door iemand op gewezen :mrgreen:

Maar dank je wel!

Kroes hoe is het bij jou?

Is het nu wel of niet duidelijk of jullie een zoon krijgen? :mrgreen:

zie andere topic…

we krijgen iig een eigenwijsje… met de echo van 28 weken was t weer niet geheel zeker,

maar wederom ws een jongen. Dus daar gaan we van uit nu :inlove:

Ik ga heeeel hard lachen als er toch een meisje uitkomt, hihi.

Hahaha Kroes geweldig :mrgreen: