hoi,
ik vraag me af of je op een echo met 15 weken en 4 dagen het geslacht al kan zien?
Bij ons wel!!!
Maar er werd wel bijgezegd dat ze 't niet met zekerheid kon zeggen, ze DACHT dat 't een jongetje zou zijn. Met 20 weken zag ze dat 't duidelijk zo was (wij konden 't toen ook zien!), met 40+1 zagen wij 't zelf ook nog es!!! :lol:
Heb je dan je echo?
Bij mijn vriendin hebben ze laatst met 12 weken verteld dat het een jongetje was, het was duidelijk te zien…
hier ook met 13 weken zagen we een boy.
Bij Pete hadden we met 13+5 een pretecho en toen was er al duidelijk een piemeltje en balletjes te zien.
Denk wel dat 't lastiger te zien is als 't een meid is!!
Ja dat denk ik ook. Ik zag bij Fleur (toen was ik 15 weken) de streepjes waardoor ik dacht een meiske te krijgen. Maar de vk was er helemaal niet zeker van en wilde er geen uitspraken over doen.
Maar het is toch een meid geworden. :inlove:
Bij Thomas was het al duidelijk met 14 weken :mrgreen:
Sofie pas met 22 weken en bij Suus dacht ik ook een piemel te hebben gezien met 15 weken… zelfs de gyn twijfelde maar deed geen uitspraak.
En het was uiteindelijk toch een meid!
En toch leek het verschrikkelijk op een piemel :shifty:
Met 12 wkn en 2 dagen zag ik al “iets” tussen de beentjes. Mocht er nog niet vanuit gaan volgens de echoscopiste maar uit de 20 weken echo bleek het echt wel een jongen! Denk ook dat het met een meisje lastiger is. Er zit eerst namelijk wel iets wat uitgroeit tot een… nou ja, hamburger op echobeeld.
hoihoi
Ik wil het niet weten maar heb in mei wel een 20 weken echo. Ik hoop niet dat ik het perongeluk toch zie.
Maar goed tegen de gyn zeggen dat ik het niet wil weten
groetjes
marlies
@Mirretje2 wrote:
En toch leek het verschrikkelijk op een piemel :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: