Hoi hoi,
Donderdag ben ik 15 weken zwanger en dan krijg ik ook de tweede echo
(ik sta bij de gyn onder controle).
Nu vroeg ik me af: zouden ze bij deze echo al het geslacht kunnen zien?
Anders wordt het de 20 weken echo en dat is natuurlijk ook prima, maar ik ben nu wel benieuwd :oops: :mrgreen:
groetjes,
elisa
nee volgens mij is het op zn vroegst bij 16 weken te zien, en dan moet je nog veel geluk hebben.
Als ik jou was zou ik me er niet teveel op verheugen, nog een paar weekjes wachten
(je kan het natuurlijk altijd vragen of ie het wil proberen)
x Linda
Ben er ook bang voor. Maar ja je weet natuurlijk nooit. Wie weet ligt de kleine er heel gunstig voor, en kunnen ze toch wat zien.
Maar ik zou me er ook niet op verheugen. Toen ik de pretecho met 20 weken had konden ze het zelfs niet zien. :eh:
Pas 2 weken later was het wel duidelijk! :mrgreen: :inlove:
Als je geluk hebt kunnen ze het misschien al zien ik ken mensen bij wie het geslacht al was te zien bij 15 weken maar ga er maar niet vanuit dan valt het ook niet tegen
Mij was altijd verteld rond die 20 weken, of zelfs vanaf 20 weken. Maar bij deze zwangerschap hebben we het ook al gezien bij 15 weken! Misschien dat het scheelt dat het een jongen is?
Ga er maar niet van uit hoor, op z’n vroegst kunnen ze het meestal met een week of 18 zien en vaak pas nog later :-*
Ja, het kan! Het hangt wel af van hoe goed getraind de echografist is. En bij een jongetje is het beter zichtbaar dan bij een meid.
Dus… spannend! Wellicht hoor je bij je 15 weken scan meer.
Heyya
ja hoor het kan.
Wijk zagen het al bij 12 weken En zelf gezien he ! de gyn wou niets zegen hahaha
nou, de echografist is het hoofd van de afdeling gynacologie van het universitair medisch centrum dus dat zou wel goed moeten zitten volgens mij
ik weet niet of een inwendige of uitwendige echo nog uitmaakt?
bedankt voor alle antwoorden.
ik ga er gewoon van uit dat ze het niet kunnen zien. dan is het alleen een leuk extraatje als het wel kan
En?? weet je het nou of kon hij/zij het niet zien?
hier was het inwendig
Hoi,
Nee, helaas, hij kon het nog niet zien.
was wel uitwendig (gelukkig! :twisted: )
het hartje klopte goed en frummel was actief met armpjes en beentjes :inlove:
met 20 weken de screeningsecho en 2 weken daarna weer een echo
ik kom het nog wel te weten voor de bevalling hoor :mrgreen:
Hey hey
jammer dat je t nog niet kon zien idd , hier bij het echo buro voor 3d enz vertelde dat ze t meestal vanaf 17 weken kan zien … dus dan is 15 idd nog beetje vroeg .
Wij hebben over 2 weken weer 20 weken echo en kan ook niet wachten ben zo nieuwschierig :mrgreen:
Liefs van ons