Hallo,
Wij willen graag met ongeveer 17 weken een geslachtsbepalende echo laten maken maar hoe groot is nou de kans dat je het geslacht kunt zien.
Dus mijn vraag is kon jij (of natuurlijk de echomevrouw) bij de echo rond dit termijn het geslacht zien??
Ja wij konden het prima zien!! Een meid! Ook met 17 weken :thumbup:
Bij ons was het met 15 weken een duidelijke knul!
Bij ons had het prima te zien kunnen zien, alles is al wel in verhouding.
Maar ons erwtje zit blijkbaar graag in kleermakerszit met de voeten in het kruis.
Dus we weten in elk geval dat er voeten zitten :lol:
Mochten wel terug komen hoor, maar gezien de korte termijn tot de 20 weken echo, hebben we dat maar niet gedaan. Deze echo was zowieso gratis.
Vindt G. het dan toch goed!!! :mrgreen: :dance:
Bij bijde zoons heel goed zichtbaar @ 16 weken
spannend hoor meid!!!
@minniemouse wrote:
Vindt G. het dan toch goed!!! :mrgreen: :dance:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA morgen ga ik een afspraak maken!!!
bij ons met 16wkn duidelijk een knul!! :mrgreen:
mijn vriendin is nu zwanger van een meid en ook bij haar zagen ze het al met 16 weken heel goed.
wij hebben het wel beide bij een pretechoburo laten doen. Ik hoor wel vaker dat ze bij een VK of Gyn het fout hebben, maar dat komt ook door hun apparatuur.
een pretechoburo heeft hele goed apparatuur en die dames/heren zijn ook beter getraind in die echo’s dan een gyn of VK.
@Jolanda24 wrote:
bij ons met 16wkn duidelijk een knul!! :mrgreen:
mijn vriendin is nu zwanger van een meid en ook bij haar zagen ze het al met 16 weken heel goed.
wij hebben het wel beide bij een pretechoburo laten doen. Ik hoor wel vaker dat ze bij een VK of Gyn het fout hebben, maar dat komt ook door hun apparatuur.
een pretechoburo heeft hele goed apparatuur en die dames/heren zijn ook beter getraind in die echo’s dan een gyn of VK.
Ik ga het inderdaad bij een pretecho bureau laten doen.
Zijn die bureau’s ook in de weekenden open??
@Jolanda24 wrote:
Ik hoor wel vaker dat ze bij een VK of Gyn het fout hebben, maar dat komt ook door hun apparatuur.
Das niet helemaal waar, mijn schoonzusje was bijna 17 weken en ging ook bij een pretechoburo, duideijk een meisje zei hij en hij had het in 23 jaar nog nooit fout gehad, nu wel dus want bij de 20 weken echo zeiden ze tegen haar,gefeliciteerd het is een JONGEN :shock: zit ze daar met allemaal roze spullen :roll: gelukkig heeft ze nu alles van mij gehad :lol: 8)
Het kan idd wel gezien worden… maar garanties krijg je helaas niet
Met 3D is het trouwens wel beter te zien als met 2D.
wij hadden bij de jongste een pretecho en de oudste 2 waren mee… de oudste was er heilig van overtuigd dat hij een zusje zou krijgen, maar hij zag de beelden… oh dat is een piemel… nou dan krijg ik een broertje :lol: Dus zelfs voor een net 4 jarige is 3D al te interpreteren :mrgreen:
@meissie wrote:
@minniemouse wrote:Vindt G. het dan toch goed!!! :mrgreen: :dance:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA morgen ga ik een afspraak maken!!!
Jaaaaa, te gek!!! Nu maar hopen dat ze nog plek voor je hebben voordat we naar de beurs gaan!!!
Ohhhhh echt spannend hoor!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
bij 16 weken een meid heel duidelijk!!
Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer ?
Ik heb een echobureau in Zwolle gevonden en daar betaal je 30 euro voor de geslachtsbepalende echo.
16 weken en duidelijk een meid! Op 2D ook al goed te zien hoor!
Met 18 weken konden ze bij mij duidelijk een meisje zien.
Maandag heb ik de echo!!
Wow, spannend!
baby in beeld zeker :mrgreen:
Doen ze heel leuk hoor… :thumbup: