Geslaagd! wie heeft leuke tips?

Mn dochter is geslaagd.

25 februari krijgt ze dr diploma.

Ik ga een lekkere taart halen met geslaagd er op.

Maar wat zal ik nog meer doen en geven.

Een etentje voor haar met dr vriend?

of een kado?

Hoe ging dat bij jullie toen jullie je diploma kregen?

Gefeliciteerd!!

Ik kreeg een kat :mrgreen: (We hadden een nestje en ik mocht er 1 houden…) Mijn zus kreeg een tattoo… 8)

Mijn ouders vroegen aan ons wat wij heel graag wilde (en wel iets realistisch en iets wat ze konden betalen uiteraard) en dat hebben we gekregen :inlove:

Hoe gaat dat bij een diploma uitreiking , gaat de hele familie mee dan ? Opa, Oma tantes of alleen vader en moeder?

Ze willen allemaal mee, maar weet niet of het raar is om met 8 man te komen :slight_smile:

En wat geef je daar dan, snoep bloemen, ook aan de leraressen ?

Wat ik weet van hoe het ging op de school van mijn buurmeisjes :stuck_out_tongue: die vorig jaar zijn geslaagd mochten zij alleen directe familie dus papa, mama & zusje/broertje meenemen (ik was er bij omdat hun papa niet mee kon…), maar dit was omdat de school te klein was voor zoveel mensen… :? Sommige kinderen gaven hun mentor een bloemetje, andere gaven niks. Na de diploma uitreiking was d’r nog een hapje en een drankje in de aula… :wink:

Bedankt!

Wel een leuk kado een kat, zou mn dochter ook leuk vinden, maar heb ik me voorgenomen geen huisdieren meer te nemen.

Misschien geef ik r wel een kat als ze ooit op zichzelf gaat wonen :slight_smile:

Waar is ze voor geslaagd?

Ik werk op het vmbo en bij ons zijn we altijd al blij ALS de ouders komen.

En een max is er zeker niet; het is meer waar je kind zich gemakkelijk bij voelt.

Ze krijgen bij ons een roos van school en nog iets erbij (boekje, fotolijstje, klassenfoto enzo).

Het is leuk als je zelf ook bloemen mee hebt voor haar.

Dingen voor de leraren hoeft niet hoor.

Maar ik krijg wel eens een bloemetje van een (ex)leerling en dat vind ik dan wel heel bijzonder.

Wat je verder voor je dochter doet is zo persoonlijk.

Ik kreeg een fototoestel toen geloof ik (of een horloge :think: ).

En ging het verder met vrienden vieren.

Ze heeft nu dr mbo en is 18, dus vandaar dat ik niet zo zeker weet of het nog wel kan dat ouders en familie mee gaan. Ik wil r ook niet voor schut zetten dat alleen zij met dr hele familie fanfare aankomt :lol:

Ik zat te denken aan een eerste rijles, alleen moet ik nog even uithoren of ze nog steeds niets om een rijbewijs geeft.

Toen ik geslaagd was voor mijn HBO waren mijn ouders, mijn sm, mijn man en zijn oma er…Vond het hartstikke leuk.

Zou het gewoon met haar bespreken en wellicht ook bespreken wat ze wil hebben?

Ik heb een hele mooie gouden armband van mijn ouders gekregen.

Inderdaad gewoon bespreken.

En ik heb ook op het MBO gewerkt en daar ging het net zo hoor!