Geschrokken.

Ik heb toen straks een man uitgescholden :oops: hij had ook nog de pech dat ik slechte zin had :oops:

Was wel zijn eigen schuld!!! :snooty:



Onze straat loopt in een bocht naar recht’s en Justin liep iets voor me,wel zodat ik hem kon zien.

Wij moeten dus naar rechts en aan de linkerkant is een bergje omhoog,daar kun je parkeren,en er ligt een speelplek.

Ik zie een auto achteruit van die berg afrijden.

Ik dacht dat hij achteruit de berg afreed en dan zou draaien.

Maar de auto rijd de straat over,de stoep op en knalt zo tegen de muur op waar Justin liep :shock: :shock: :shock:

Gelukkig bleef justin stilstaan anders had hij tussen de muur en auto gezeten :shock:

Er zat niemand in de auto :?

Er stonden een paar mensen met een andere auto bezig die hadden helemaal niks in de gaten,terwijl het best een harde klap was.

Dus ik roepen van wie is deze auto,een man kwam naar beneden en ging naar de schade kijken.

Ik heb die man vol uitgescholden,als Justin niet was blijven staan dan had hij ertussen gezeten :?



Gelukig was mijn ventje zo slim om te blijven staan :thumbup:

:shock: Zoo hee… wat moeten jullie geschrokken zijn! :shock:



Hoe kan hij dat nou niet door gehad hebben of horen??



:hug: voor jullie!

Wat een schrik zeg Diana!! :shock:

Pff, gelukkig bleef Justin inderdaad staan zeg! :thumbup:

Mag er niet aan denken! :hand:

Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! :hug: :-

Wat zei Justin? :-

Justin stond 2 meter ervan af,als hij die auto niet naar beneden had zien komen dan was hij gewoon doorgelopen :? dan had hij er zeker weten tussen gezeten :frowning: Volgens mij had Justin al gezien dat er niemand inzat,want hij zei iets tegen mij over de auto.



Maar goed gelukkig is het niet zo dat hij ertussen zat!!!



Justin stond daarna alleen maar te luisteren hoe ik die man uitschold :oops: :oops:

Ik had sowieso al slechte zin :oops: dus hij kreeg de volle laag :oops:



Bijv. wat denk je als mijn kind ertussen had gezeten,geloof mij maar dat je niet meer geleefd had enzo. :oops: :oops: :oops:

Tja als ik kwaad ben vliegt me er vanalles uit :oops:

:shock: jeetje diana de schrik zit er ws nog in meid wat een geluk dat hij is blijven staan!

ik kan me voorstellen dat je reactie naar die man nogal heftig was ik zou het zelfde hebben gedaan.

hoe gaat het nu met justin die is ws ook erg geschrokken.

dikke :hug: voor jullie bijde

:-*

Ja dat zal wel, ik zou ook zo reageren hoor, dan alleen nog maar van de schrik!! :shock:

Dus doe eens al die verlegen smileys weg! :naughty: :wink: :-*

Ik denk dat Justin niet echt beseft heeft wat er had kunnen gebeuren.

Hij zei wel tegen mij,wat goed he mama dat ik bleef staan :mrgreen: :inlove:

@prinsjeJason wrote:

Ik denk dat Justin niet echt beseft heeft wat er had kunnen gebeuren.

Hij zei wel tegen mij,wat goed he mama dat ik bleef staan :mrgreen: :inlove:


Hihi, de lieverd! :inlove:

:inlove:

wat een stoer mannetje.

gelukkig maar dat hij niet weet wat er had kunnen gebeuren.

jeetje zeg… ik zou ook vreselijk geschrokken zijn en had ook wel iets gezegd wat niet echt netjes was…

:hug:

Jeetje meid!!! Wat ben ik blij dat Justin bleef staan zeg!! Wat een enorme schrik moet dat zijn geweest, en dat uitschelden, dat zou ik ook doen hoor.



Dikke :hug: voor de schrik.

Bedankt allemaal :-* :-* :-*

oh wat afschuwelijk. inderdaad…wat had er wel niet kunnen gebeuren. Ik zou ook laaaaaiend zijn!!! Ik mag hopen dat die man tenminste zijn excuses heeft aangeboden. Wat een #$#$!@#$!!!

Gelukkig is wel alles goed met jullie, maar wat een enorme schrik!

Bah wat een nare ervaring zeg…ikzelf zou die man ook de huid hebben volgescholden…ik ben ook zo 1 die meteen reageerd en fel ook…is toch ook niet gek, het gaat om je eigen kind.



Heel knap dat hij is blijven staan, zo zie je maar dat kinderen vaak slimmer zijn dan volwassenen…



Hoe reageerde die man eigenlijk?

Goed afgelopen zeg! Je moet er niet aan denken…!



Ben zelf ook altijd huiverig voor auto’s die op de parkeerplaats van het zwembad lukraak achteruit rijden terwijl het wemelt van de kinderen die ook net richting zwemles gaan. Ik schrik me elke keer het rambam!! Laat staan als er echt eens een auto richting je kind gaat!

:: Jason :: heeft vast en zeker een beetje geholpen… Wat een schrik zeg… Gelukkig is het met een sisser afgelopen, je moet er niet aan denken wat er allemaal HAD kunnen gebeuren(en dat moet je ook maar niet doen denk ik)…



dikke :hug: voor jou meis

Oh bah meid… ik krijg het er koud van als ik eraan denk wat er had kunnen gebeuren… groot gelijk dat je die man zijn huid vol gescholden hebt!