In de buurt van Rotterdam alsjeblieft! Ik kwam bv. Ballorig (Rotterdam), Fun Palace (Numansdorp), De jungle (Vlaardingen), Kids Playground (Delft) en PlayCity (Barendrecht) tegen, maar ik heb geen idee wat nou een leuke binnenspeeltuin is voor een dreumes van 14 maanden… Iemand die ooit bij één van deze, of een andere, binnenspeeltuinen is geweest en die dat wel weet? Wat ik zoek is een plek waar Jinthe naar hartelust kan klimmen, enz. zonder dat ze hard kan vallen (in huis en buiten heb je natuurlijk overal stenen ed, dus moeten we haar, voor haar eigen veiligheid steeds ‘inperken’ tot haar grote frustratie (duh)).
Ik ben wel in Ballorig geweest maar dan in Almere. Mats was toen net zou oud ongeveer en dat was hartstikke leuk voor hem.
Ballorig is altijd wel leuk is mijn ervaring! Have fun
De Jungle in Vlaardingen heeft een peutergedeelte, niet heel erg groot, er is een ballenbak, een klimtoestel met glijbaan, nog een klimtoestel, een springkussen, wat loopautootjes.
Kidsplayground in Delft zou ik niet naar toe gaan met alleen jullie kleintje, is weinig te doen.
Ballorig Rotterdam zijn we geweest, vond het niet echt leuk maar dat kwam meer omdat het niet erg leuk was voor Roos, voor de kleintjes hebben ze een apart gedeelte maar ook niet heel bijzonder. Ik vond het daar een beetje armoedig aandoen.
Was je bij Weena (nu dicht) of in Ommoord?
Ommoord
Armoedig in Ommoord?
Nou ja… Wessel vind het altijd wel geweldig hoor…
En het speciaal gedeelte voor de ukkies vind ik echt top.
Maarja… ik ben ook nog nooit ergens anders geweest dan Ommoord… misschien dat ik het daarom vind meevallen…
Het peutergedeelte valt idd prima mee maar de boel erom en voor groteren vind ik erg armoedig.
je kan ook naar Ballorig in Oud Beyerland gaan. Dat is niet zo ver van Rotterdam vandaag.(15km) Ben er vandaag nog geweest met een baby van 6 maanden en 2 kids van 3 en 2 jaar.
Het peutergedeelte is daar voor die kleintjes goed te doen.
veel plezier.