De dochter van mijn beste vriendin wordt volgende week zondag gedoopt.
Wie weet er een leuk/gepast geschenkje voor deze gelegenheid?
Toen onze zoon werd opgedragen hebben wij kaarten gekregen. Wat ik ontzettend leuk vond. Daarbij kregen we de kijkbijbel van mijn ouders.
Een klein gebedenboekje die vindt ik echt helemaal geweldig.
Het is ook natuurlijk heel persoonlijk zoiets. Ik vond vooral de kaarten erg leuk om te krijgen.
Hier geef ik altijd een prentenboek van de bijbel. De evangelisch boekwinkel heeft ze in alle geuren kleuren,maten en prijzen
zilveren kettinkje
bijbel (kinder)
armbandje met de naam
Prentenboeken over Bijbelverhalen.
Het leukste en meest gebruikte dat we kregen bij de doop van onze zoon zijn cd’s, van Elly en Rikkert. Die draaien we plat
of iets van de ark van noach, ook in allerlei speelgoedversies te koop
zoals
of
wat echt leuk is! Is een doosje muziek, waar het versje “ik ga slapen, ik ben moe” gespeeld wordt! Heb deze al eens gegeven en zelf gekregen en afgelopen zondag heb ik een simpel kadootje gekocht, maar niet minder leuk. Een badboekje met speeltje erbij wat gaat over het verloren schaapje…badboekjes zijn bij ons een hit en wordt veel mee gespeeld in bad en als je er dan een badspeeltje bij krijgt is het ook leuk…
succes met kiezen!
@littlewonder wrote:
Prentenboeken over Bijbelverhalen.
Het leukste en meest gebruikte dat we kregen bij de doop van onze zoon zijn cd’s, van Elly en Rikkert. Die draaien we plat![]()
ja dat is ook een groot succes :thumbup: cd’s van elly en rikkert worden hier ook plat gedraaid…ken alle liedjes uit mn hoofd inmiddels :lol: :lol:
Ik vindt die houten ark superleuk. Waar koop je die?
Bedankt voor alle tips dames. Hier kan ik wat mee!