geregelmatige cycus

@bloempje30 wrote:

@ Cin, ik was een week overtijd toen negatief getest paar dagen daarna bloedverlies en de volgende dag weer geen bloed meer. Toen ik daarmee bij de ha kwam werd ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en wist ik een uur later dat ik zw was… Mijn ha is ook wel makkelijk hoor, als ik iets wil dan regelt ze het :slight_smile:



Maar dat ze na zo lang wachten niks doen dat snap ik echt niet hoor…


Oh kijk, dat vind ik best goed van je HA :thumbup:

Fijn dat er ook nog zulke mensen zijn…,

Ja ze is inderdaad nogal makkelijk met dat soort dingen :slight_smile:

Nou even een update,



Sinds 2 dagen voelde ik een bult aan de rechter onderbuik. Ik kwam erachter omdat ik alweer een paar dagen last van buikpijnen had. Vandaag dus naar de huisarts geweest en moet dinsdag voor een echo naar het ziekenhuis. De pijn zit precies op de eileider. Dus we moeten even afwachten. Maar zodra ik koorts zou krijgen dan moest ik meteen bellen.



Cin, hoe is het nu met jou? Heb jij al wat meer duidelijkheid?



Bloempje, wat een goede huisarts zeg! Goed dat ze je meteen doorgestuurd heeft!

Kiki, het klinkt een beetje alsof het een cyste kan zijn.

(het verhaal lijkt heel veel op mn eigen verhaal)



Ik werd vorig jaar ook niet meer ongesteld op den duur en kreeg later na onderzoeken (ik had een posi test zelfs en na een week nega, maar niet meer ongetseld geworden) en echo’s te horen dat er meerdere cystes op mn eierstokken zaten.

Ik heb toen 10 tabletten gekregen waarvan je een onttrekkingsbloeding zou krijgen en jawel; op dag 8 kreeg ik een bloeding. Was geloof ik nog nooit zo blij dat ik bloed zag :mrgreen:



Daarna is mijn cyclus alleen maar regelmatig geweest, echt altijd op tijd.



Succes en hou ons op de hoogte. :-*

Kiki. sterkte meid! :hug:



Nope hier ook nog steeds geen duidelijkheid :?

Kiki, hoe was het gisteren in het ziekenhuis??