Gerechtigheid!!

Ik heb inderdaad ook begrepen dat hij overgeplaatst gaat worden naar een zwaardere gevangenis, en bovendien dat hij maar weinig kans maakt om aan nl uitgeleverd te worden, omdat de familie Flores in Peru nogal wat in de melk te brokkelen heeft, dus niet zomaar zal toestaan dat hij overgeplaatst wordt naar een nl gevangenis… Het zal mij benieuwen, wat mij betreft is hij hier niet welkom! Denk dat het gros van nederland in opstand gaat komen als ze hem hierheen halen…

@mandy_d. wrote:

Kennen ze daar geen TBS systeem? Ik denk namelijk dat in zijn geval de strafmaat niets uit gaat maken. Hij zou misschien zelfs meer gebaat zijn met slechts 1 jaar en TBS. Die jongens heeft grote issues,die volgens mij niet vanzelf overgaan door ouderdom.

Ik denk zelfs dat met zijn contacten en alles wat hij oppikt daar, hij tegen de tijd dat hij vrij komt niet zomaar een brave burger gaat worden.




Voor TBS moet je (gedeeltelijk) ontoerekeningsvatbaar zijn en daar is bij hem denk ik geen sprake van geweest. Hij lijkt gewetensloos maar heeft dit niet gedaan vanuit een verstandsverbijstering of een psychiatrische waan oid.



En ik denk dat ze hem uitgeleverd willen hebben aan America als hij waar dan ook vrij komt. Die willen hem hebben voor oplichting en die lusten hem ook wel rauw.