gepoept in de zwemluier

Kaylee zat laatst in haar badje in de zwemluier… Ze had gepoept… En het dreef zo het badje in :eh: Dan vraag ik me af… waar dient die zwemluier dan voor als hij geen poep tegenhoudt?

HOorde vandaag van ~Niekje~ dat ze net hetzelfde heeft gehad bij Serina…

Ik gebruik de kruidvat zwemluiers trouwens, zijn die van huggies dan misschien beter? En zo niet, waar dienen die dingen dan voor als ze t niet tegenhouden? Sta je daar straks… in t zwembad :roll:

Tegenwoordig gaat ze in de tuin in bad zonder zwemluier hoor, maar wij gaan best vaak zwemmen, dus ik vraag het me toch af :think:

Heb dus ook die van kruidvat, maar idd ik bedacht me dus ook stel dit gebeurd in het zwembad …lekker fris…NOT! :shifty:

Yeline poept ook bijna altijd in dr poepluier :? maar ik gebruik gebruik nu die van de huggies en daar heb ik het nog niet mee gehad. Ik heb de kleinste maat van de huggies maar vind ze nog vrij groot vallen misschien moeten jullie die dan ook maar gebruiken kijken of die wel goed zijn :think:

Zal ik die hierna maar eens proberen dan.

ik had juist die van de huggies en toen ze bij mij op schoot zat pieste ze zo over mij heen :? .

Nou moet ik wel zeggen dat ze te klein waren (en eerst inderdaad veeeel te groot; maat is dus raar volgens mij).

Maar nu heb ik die van het kruidvat dus gekocht en daarin piest ze in iedergeval niet over mij heen.

Poepen heeft ze nog niet gedaan dus dat is even afwachten :mrgreen: .

Hier ook huggies zwemluiers, ben er tevreden over :thumbup:

Voor Amy hebben we nog steeds de kleinste maat van kruidvat…Die past het beste om haar nog bescheiden achterwerkje heen en daar komt dan ook niks doorheen…ik denk dat de luiers iets te wijd zijn voor kaylee misschien?

@mamy wrote:

Voor Amy hebben we nog steeds de kleinste maat van kruidvat…Die past het beste om haar nog bescheiden achterwerkje heen en daar komt dan ook niks doorheen…ik denk dat de luiers iets te wijd zijn voor kaylee misschien?

Er is toch maar 1 maat zwemluier ? :think:

@Mamalien wrote:

ik had juist die van de huggies en toen ze bij mij op schoot zat pieste ze zo over mij heen :? .

Zwemluiers houden geen urine tegen. Dat zou ook niet best zijn want dan wordt de luier te zwaar.
Het is idd wel vreemd dat het geen poep tegenhoudt, dan zijn ze waarschijnlijk idd te groot. Ik heb ze van Huggies en dat bevalt goed.

@Karin2 wrote:

@mamy wrote:

Huggies heeft 2 maten…kruidvat weet ik niet.

@Karin2 wrote:

@Mamalien wrote:

Zwemluiers houden geen urine tegen. Dat zou ook niet best zijn want dan wordt de luier te zwaar.
Het is idd wel vreemd dat het geen poep tegenhoudt, dan zijn ze waarschijnlijk idd te groot. Ik heb ze van Huggies en dat bevalt goed.

:mrgreen: aha :oops:
Nou die van het kruidvat passen tenminste dus daar houden we het eerst maar bij :wink: .

@Mamalien wrote:

@Karin2 wrote:
@Mamalien wrote:

:mrgreen: aha :oops:
Nou die van het kruidvat passen tenminste dus daar houden we het eerst maar bij :wink: .

Hihi Mamalien :lol: :lol:

@Paschal75 wrote:

@Karin2 wrote:
@mamy wrote:

kruidvat heeft ook twee maten

Hmmm ze heeft de kleinste maat van t kruidvat, maar dan zal hij idd gewoon nog te groot zijn? :think: Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, kind heeft amper billen en er hangt geen grammetje vet aan :lol: Maar wel balen, nou maar hopen dat ze niet gaan poepen in t zwembad dan (we gaan over twee weken een week naar landal :lol: )

ik heb het met de huggies gehad. De poep dreef zo door het zwembad…

waarschijnlijk is de pasvorm niet goed voor stein

de kruitvat past beter bij Stein en daar het ik het niet bij

Vicky, heb je er wel een zwembroekje of een badpakje overheen ?

Anders zou je eens bij de Zeeman kunnen kijken voor het kleinste zwembroekje, die kosten daar 3 euro ofzo en dan heb je echt een hele leuke ! Roze met franjes enzo.

Zo blijft de luier wat beter op z’n plek zitten.

Jah als we gaan zwemmen heeft ze er een badpakje overheen… Weet eigenlijk niet of t dan wel goed gaat want in t zwembad heeft ze gelukkig nog nooit gepoept, alleen nog maar hier in de tuin :think: Maar da’s wel een goeie ja, misschien dat dat badpakje alles wat meer op zijn plaats houdt :think:

hier ook kruidvat het kleinste maatje. Dit gaat goed als je het een beetje in de gaten houdt… als de poep er te lang in zit dan zie je op een gegeven moment een heleboel kleine vlokjes langsdrijven :?

Maar gelukkig niet Lynn’s hele productie :lol:

Maar als dat met huggies ook niet gebeurd ga ik daar maar eens een pak van halen… vind het toch wat frisser. Wij zwemmen ook regelmatig.

@Paschal75 wrote:

@Karin2 wrote:
@mamy wrote:

Huggies heeft nu zelfs 3 maten!

Kyan heeft nooit een zwemluier aan. Hij heeft een gewoon zwembroekje, en daar blijven zijn drolletjes gewoon in hangen, zonder dat zijn hele broek bruin zag. (heeft al een paar keer gepoept erin) De meeste kinderen poepen als ze uit het water zijn of als het water koud is.

Ik vind zelf die zwemluiers maar commerciele onzin. :hand: