Geox?

Sharon heeft altijd enorme last van zweetvoeten.

Nu hoorde ik van iemand dan ik dan schoenen van geox moest hebben.

Nu zat ik te kijken en dat is eigenlijk iets boven het normale schoenenbudget, maar al ik hier nu enkel maar lyrische reacties krijg dan kan ik er in ieder geval nog even over nadenken.

En als iemand nog een leuke outlet weet, ik heb laarzen maat 37 nodig.

Iemand nog tips om van zweetvoeten af te komen?

Hier ook een zoon met zweetvoeten en vorig jaar kreeg ik een hele goede tip. Bij de schoenmaker verkopen ze kleine potjes met een soort grijzige creme erin. Deze smeer je een week lang iedere avond op de voetzolen (echt een laagje erop en daarna sokken aan in bed). Daarna ben je van de zweetvoeten af. Ik geloofde het ook niet maar het werkte echt.

syneo 5 :wink:

top spul, soort anti transparant , ik zweer erbij ! ik gebruik het voor mijn oksels want ik zweet overmatig, nu dus niet

geox schoenen koop ik altijd voor de kinderen, die hebben geen zweetvoeten maar ik vind de kwaliteit helemaal TOP !

geox… ooit een paar gehad en ik heb nog nooit zulke belabberde schoenen gehad!

Verschil in zweten merkte ik niets van, en binnen 3,5 maand sloegen de gaatjes in de zolen al door naar binnen op ene regenachtige dag (nee niet hoosbuien, gewoon regenachtig)

Reactie van geox: “ja wat verwacht u dan met gaatjes in de zolen…”

Dat was dus eens en nooit meer!

Sebastiaan heeft ook geox schoenen gehad en had nog net zulke zweetvoeten als altijd. Dus als het boven je budget gaat, zou ik het niet doen :wink: .

Druppeltjes dennen olie helpen goed, ook om de geur uit de schoenen te krijgen trouwens en tegen het zweten.

Omdat ik voor de druppels de stad in moet, en daar gee tijd voor had, heb ik nu voetspray van de DA en die helpt ook best goed, maar vooral tegen de geur.

Geox hielp bij mij ook niet echt ja de eerste dagen een beetje. En na een maandje of twee kreeg ik ook last van natte voeten als het wat regende buiten.

Geox. De zweetvoeten waren inderdaad minder. Maar onze Mathis doet maar half zolang met een paar Geoxen als met een paar stevige leren schoenen. Dus ik vind ze hun geld niet meer waard!

ik vind geox :thumbdown:

Geox was eerst goed, later ging (naar mijn mening) de kwaliteit acheruit en heb ik al problemen met loslatend stiksel etc. gehad. Bij de schoenenwinkel kreeg ik toen wel nieuwe, omdat ik een half jaar garantie had.

Voor de jongste zweer ik bij little david, ook prijzig, maar hun geld waard!