geox vraagje en maat vraag

vraagje namens zuslief:

geox ervaringen gevraagd. vallen deze groot of klein uit? mijn zus heeft 28 besteld via i-net voor mijn nichtje…als je zool eruit haalt is er precies een duimover…op laten meten bij schoenenwinkel net :oops: heeft ze 29…

die zeggen dat het makkelijk kan maar 96 euro vinden wij wel duur om af te wachten…

2evraag neefje van 2,5 zit/zat in maat 25/26 van de zomer…ook daarvoor schoenen besteld van geox en perongeluk is maat 28 binnen gekomen…dus retour waarschijnlijk…ook voeten laten opmeten in diezelfde schoenenwinkel heeft ie zowaar bijna 28 (27,5 bijna 28) :shock: die geox schoenen maar gepast thuis…veel te ruim natuurlijk…

die schoenenwinkel staat goed bekend normaal…praat je ook niets aan als het niet hoeft ,is niet de goedkoopste enz…zullen die het dan zo mis hebben? lijkt mij sterk als een jochie van 2,5 in schoenen maat 25 loopt en niets zegt en normaal loopt en rent en eigenlijk maat 28 zou moetne hebben? :think:

daarom geox: ervaringen gevraagd? vallen die zo ruim?..

met ukkieneefje morgen maar even gewoon naar de stad om nieuwe schoenen te kopen :angel: :shifty:

mijn ervaring met geox is juist dat ze kleiner vallen(ongeveer 1 maat). Mijn uksel heeft maat 25 en heeft van geox maat 26!(en heb hier drie paar staangekregen en nog over van de oudste en die vallen alle drie klein!)

Ik vind het verschillend per model.

Vorig jaar had ik een paar dat klein viel en nu juist weer wat groter.

Geox staat er wel om bekend dat het voor kindjes is met een (iets) bredere voet.

Ik ben vanmorgen met Justin (27 maanden oud) nieuwe schoenen wezen kopen, en zijn oude schoenen waren bijna 3 maten te klein :oops: .

Hij gaf echt geen kik, rende er vrolijk op los en liet ons echt niets merken.

Gelukkig heeft hij die dichte schoenen van de zomer niet heel veel aan gehad, meer zijn sandalen. Vorige week een paar keer, en vanmorgen dan.

Maar niet alle kinderen geven dat dus fatsoenlijk aan.

Ik zou zelf nooit schoenen bestellen via internet eerlijk gezegd. Je zit altijd met de maat en de breedte enz.

Maar goed, dat was niet de vraag natuurlijk :wink: .

Mijn ervaring is dat geox wel iets kleiner valt. Onze oudste heeft wel eens geox gehad, en hij heeft een brede voet. Wat dat betreft zaten ze heel goed bij hem.

ik weet alleen dat geox qua breedte ruim vallen

mijn zoontje heeft erge brede voetjes en de schoenenwinken adviseerde toen ons geoxschoenen

mijn zoontje zat in de zomer zovaak te zeuren tijdens het lopen dat hij echt niet meer kon hij bleek ook te kleine schoenen aan te hebben :oops:

hij had schoentjes maat 25 maar euuhh hij heeft dus al maat 27 :oops:

hier ook geox worden al jaren met plezier gedragen zelf koop ik ze altijd in batavia stad leuke modellen voor jongens en meiden heb paar maand geleden 2 paar winterlaarzen en 1 paar zomer schoentjes gekocht voor nog geen 90 euro :thumbup: het jaar daar voor bijna het zelfde verhaal dus als ze in de buurt woont zou ik daar zeker even gaan kijken en ze kunnen gepast worden

en geox zijn hier een succes onze meid heeft brede voet en hoge vreef