Hoi,
Ik heb een mail gehad van kleertjes dat er een georganiseerde inbraak heeft plaatsgevonden, nu moeten ze alles gaan inventariseren wat er ontvreemd is .
Waardeloos zeg :hug:
Ze hopen vanaf a,s maandag weer te leveren.
Ik kreeg vanmiddag ook al een mail van ze…
:shock: een georganiseerde inbraak :think: :think:
wat moet ik me daar bij voorstellen…? is dat iets anders als een gewone inbraak…?? :think:
Dat wordt dan niet meer via MP nieuwe merkkleertjes kopen dan.
Gelukkig zullen ze er wel voor verzekerd zijn, maar het blijft balen natuurlijk.
@HeidY wrote:
:shock: een georganiseerde inbraak :think: :think:
wat moet ik me daar bij voorstellen…? is dat iets anders als een gewone inbraak…?? :think:
Een gewone inbraak is vaak een eenmansactie.
Bij een georganiseerde inbraak zitten er meerdere achter, vaak een groep die vaker dit soort dingen doen.
Vaak is er ook iemand bij betrokken die dicht bij het vuur zit (dus van kleertjes.com in dit geval) die de info doorgeeft enzo over wat en waar het te halen is.
Tuurlijk is dat klote, maar meestal zijn ze wel verzekerd maar toch he !
@melanie wrote:
Ja is balen, maar beter op zo’n manier dan een supermarkt beroven terwijl de meisjes nog achter de kassa zitten.
Snap je wat ik bedoel, ik wil het daarmee niet goed praten hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik heb nu al een paar keer van dichtbij gezien wat het met iemand doet als je een pistool op je hoofd krijgt, dus vandaar dat mijn reactie zo koeltjes is.
@mamma van sharondenise wrote:
@melanie wrote:Tuurlijk is dat klote, maar meestal zijn ze wel verzekerd maar toch he !
Ja is balen, maar beter op zo’n manier dan een supermarkt beroven terwijl de meisjes nog achter de kassa zitten.
Snap je wat ik bedoel, ik wil het daarmee niet goed praten hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik heb nu al een paar keer van dichtbij gezien wat het met iemand doet als je een pistool op je hoofd krijgt, dus vandaar dat mijn reactie zo koeltjes is.
Ja ben ik het helemaal met je eens hoor, die mensen vergeten het hun leven lang niet.
De man van een ex collega van me werkte bij een bank, die is meerdere keren overvallen, die voelt als hij eraan denkt nog steeds die loop opzijn slaap.
hij is ook gestopt met werken.
gr melanie.
Nou ja hoe je het ook wend of keert, leuk is het niet. En het mag gewoon niet.
Balen hoor, helemaal als je er net een bestelling hebt lopen :wall: Maar het zal ongetwijfeld allemaal goed komen.
@melanie wrote:
Het zal je maar overkomen ! Je kunt nog 100 keer verzekerd zijn maar als iemand aan je spullen zit voelt dat heel naar hoor!
@Karin2 wrote:
@melanie wrote:Tuurlijk is dat klote, maar meestal zijn ze wel verzekerd maar toch he !
Het zal je maar overkomen ! Je kunt nog 100 keer verzekerd zijn maar als iemand aan je spullen zit voelt dat heel naar hoor!
Ik denk dat jullie mijn berricht verkeerd lezen, ik bedoel maar toch he, je zit toch met een probleem, eer de verzekering uitkeerd, al het extra werk, iemand die is je bedrijf geweest is enz .
gr melanie