Geomag

Ik ben er benieuwd naar…



Wie kent Geomag?

Dochterlief heeft het van oma gekregen, een beetje voorbarig want het bevat kleine onderdelen, maar ohhhh wat leuk!

Zelfs wij ouderen “spelen” ermee 8) :lol:

Ik zit er dus aan te denken om wat uitbreidingsmogelijkheden aan te schaffen!

Maar hoe is jullie ervaring?

Is dit werkelijk leuk speelgoed?

Hoi,



Ik ken het onder een andere naam, maar het is inderdaad erg leuk om mee te bouwen.

Zeker het bovenste plaatje ziet er erg uitdagend uit.



Onlangs heb ik bij het kruidvat een soort van baby-versie hiervan gekocht. Babynetics.

Onze dochter vindt het reuze intressant.



Conny

:think: Ik heb het nog nooit gezien, maar het ziet er wel grappig uit!

Het is er dus ook voor kleine kinderen, ga zo boodschappen doen, ga gelijk even neuzen :smiley:

Ja mijn zoon heeft het ook, maar dan die versie van de Action. Kost geen drol en hij kan er uren zoet mee zijn.



Zelfs manlief kan er uren mee spelen :inlove:

ja wendy heeft het ook van mij ( en andre)ooit gekregen helemaal tegek oppaskindjes spelen er oinder begeleiding ook mee helemaal leuk en idd zelf kun je er ookleuke dingen mee creeeren :thumbup: :dance:

Wij hebben het op de NSO geweldig speelgoed, je kan er van alles mee maken en daarna gewoon uitelkaar halen en dan weer opnieuw iets mee maken.

lijkt een beetje op magnetix…

Mijn moeder heeft een doos staan en zowel hub als zwager zijn er altijd zoet aan het spelen :wink: :smiley: …en ook mijn neefje jesse van 4 vind het erg leuk. Ze verkopen het ook bij de action…

dan ga ik ook maar eens kijken… :mrgreen:

Ja daar heb je echt een hele grote doos voor rond de 7 euro!

das niet duur!

Wij hebben het ook, alleen heet het Magnetix. Tim kan er echt uren mee spelen. Hij vindt het geweldig! Een aanrader dus :mrgreen: !

Nou ik ben wezen neuzen, maar nix hoor :shock:

Heb nog 1 uitwijk mogelijkheid, eigenlijk 2.

Mp en de action.

Vooral nu ik jullie reactie zo lees, krijg ik er zin in :dance:



Als iemand het weg wil doen :smiley:

Action heeft het zeker in de grotere versie, dus degene voor de kleintjes.

Het is idd erg leuk, binnenkort ga ik ook zo’n doos aanschaffen.