geocaching

wie doet dit?



Zit al maaanden dat ik het niet aandurf om te zoeken. In mijn omgeving zijn er wel een aantal… maar die eerste vinden is altijd beetje spannend.



Zijn er meer die het doen? en hoe doen jullie dat met kinderen? die speuren gewoon mee?



Doen jullie het met de telefoon of met een echte gps?



K geloof als de pakjesbezorger is geweest ik toch met de kids de stoute schoenen ga aantrekken om eht daadwerkelijk eens te doen :slight_smile:

Wij doen het.

Zeker ook met de kinderen. Voor hen is het een leuke manier van wandelen.

Je komt op plekjes waar je anders echt niet naartoe zou gaan. Wij gaan vooral de natuur in, dus caches in de steden ed laten we liggen.



De eerste is idd spannend, maar als het niet lukt is er toch ook geen man overboord?



Wij doen het trouwens met een echte gps. Toen we begonnen hadden wij nog geen telefoon waar dat mee kon.

Wij doen het ook. Best fanatiek, al neem ik niet altijd de kinderen mee. Ligt een beetje aan de cache.



Ik doe het met mijn iPhone en mijn cachemaatje heeft een gps. Samen is de beste combi is wel gebleken. :mrgreen:



De eerste is best spannend inderdaad. Maar let maar eens op. Als je er mee bezig bent zie je ineens veel meer mensen die het doen en die je anders nooit opgevallen waren.

Ja, wij ook. Met name mijn man met de kids. Gewoon met de telefoon, geen speciaal gps-apparaat.

Meestal wacht hij even voordat hij in de bosjes duikt, dat mensen voorbij zijn ofzo :-))

Gewoon doen!