genoeg vocht 10mnd baby?

Jasly drinkt nu: S’ochtends 8 uur

S’middags 3 uur

S’avonds 8 uur en daarna rond 11 uur

Snachts rond 4uur



Krijgt zij wel genoeg vocht binnen?Ik geef haar s’avonds nog thee als wij thee gaan drinken, Ze drinkt daar zelfstandig maar 2 slokjes van en voor derest speelt ze met de fles.

Maar moet ik misschien meer te drinken geven tussendoor?Ik weet wel dat in eten ook vocht zit en tussendoor naar haar fruithapje krijgt ze wel een stukje komkommer of banaan,

Wat geven jullie allemaal aan een baby van 10 maanden?



Alvast bedankt Groetjes Jeanette

Lijkt mij meer dan genoeg hoor. Baby’s die FV krijgen hoeven rond die leeftijd ook nog maar 3 flessen te drinken. En jouw kleintje drinkt nog 5 x. Dus geen zorgen maken.

Maar pff dat ze nog snachts komt, vindt je dat niet vervelend :eh: Ik ben al blij dat Vera nu begint door te slapen :oops: :smiley:

Hier een beeb van 6 maanden en drinkt nog maar 4 keer :wink: Met BV weet je toch niet hoeveel ze binnen krijgen en volgens het CB ong 600cc… op de creche drinkt ze 240cc per fles, dus dat zou al 480cc zijn! Doordat ze meer extra krijgen hoeven ze minder vocht te krijgen. En wat Marielle77 zegt, flesvoeding mogen ze al even op 3 of 4 flessen zitten!



8:00 BV

slapen tot 12:00

12:00 BV

15:00 1/2 liga

17:00 BV

18:00 fruit

20:00 BV

Sanne krijgt 4 x bv op dit moment en daarnaast fruit en groenten. Fruit mag je ook meetellen als vocht.



Als ik het zo lees krijgt je kleine genoeg vocht binnen.